HELP ARTROSE SLAAT WEER TOE!! BIJ GABBER

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
GABBER

HELP ARTROSE SLAAT WEER TOE!! BIJ GABBER

Ongelezen bericht door GABBER »

Helaas het is weer zover, de kou slaat toe, en gabber zakt weer door zijn rechter heup, hij zwiebert helemaal.
en het is precies weekend, dus nergens iets te krijgen.
Morgen de da maar bellen voor een oplossing
Het is zo zielig :cry:
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

Ik begrijp hoe het moet zijn voor jullie :( We hebben dit ook zooo vaak meegemaakt met onze lieve Buddy. Elke keer doet je hart pijn om je lieverdje zo te zien en elke keer ben je bang dat het einde zal naderen enz.

Dikke knuffel voor je lieve Gabber en hopelijk gaat het snel weer wat beter met hem!!
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
GABBER

Aileen schreef:Ik begrijp hoe het moet zijn voor jullie :( We hebben dit ook zooo vaak meegemaakt met onze lieve Buddy. Elke keer doet je hart pijn om je lieverdje zo te zien en elke keer ben je bang dat het einde zal naderen enz.

Dikke knuffel voor je lieve Gabber en hopelijk gaat het snel weer wat beter met hem!!
Wat ben je toch een lieverd, zelf moet je buddy zo missen, en toch wil je mij een hart onder de riem steken.
Inderdaad ben ik weer bang, dat het niet goed komt, ik hoop dat de dierenarts een beter medicijn voor hem heeft, het is zo zielig om hem zo te zien strompelen.
Dank je wel voor je lieve berichtje
groetjes van Sylvia en Gabber :)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:( Triest als de oude dag met gebreken komt................ en ellende komt vaak in het weekend inderdaad. :cry:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Hoi Silvia!!

Ach, meid, wat vervelend toch. Het is ook weer van dat vochtige weer en dan kan je er bijna niet omheen. Ik had het met mijn lieve oude mannetje ook. Ik heb geloof ik alles voor hem gekocht wat er bestaat wat hem eventueel zou kunnen helpen. En ik denk dat hij ook niet voor niets zo oud heeft mogen worden met al die ondersteuningen. Jij doet ook alles voor je oude Gabbertje, meer kan je gewoon niet doen, meid. Ze zijn al zo'n eind op leeftijd en hij weet dondersgoed wat een geweldig vrouwtje hij heeft en hij zal ook alles doen om zo lang mogelijk bij jullie te blijven. Als het niet meer gaat dan laat hij het echt wel aan je merken. Genieten jullie maar lekker van elkaar, Geef Gabber een dikke knuffel van mij, oké? Warme groetjes van Alice. :bloem: :knuffel:

P.S. Ben je nog bij de dierenarts geweest?
Afbeelding
GABBER

Heey Lieve Alice,
Wat fijn dat jullie zo meeleven, dat doet me echt goed.
Ik ben vandaag toch maar weer begonnen met primeval gelatinaat.
eerst dat maar proberen dacht ik.
Vandaag liep hij wel al weer beter!
Maar nadat Gabber de primeval ophad, zakte hij weer in elkaar. misschien moet het nog even aanslaan, bij de arme stakker.
Het blijft allemaal moeilijk. Puur spondy is ook op! dus dat moet ik bestellen.Ik hoop zo dat de primeval aanslaat, en anders moet ik toch nog naar de da, voor een sterker medicijn denk ik.
:cry:
GABBER

Hoera, Gabber loopt weer goed.
de gelatinaat slaat dus goed aan. Vandaag toch maar ff de da gebeld, en gevraagd of er eventueel een sterker middel is voor de atrose.
Er is een nieuw medicijn, dat volgens de da goed werkt, Trocoxil.
Ik had hier op het forum ook al gelezen, dat resultaten goed zijn.
dus ik ga het maar proberen.
Hopelijk slaat het goed aan.
:)
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Wij hebben vorig jaar een jasje gekocht voor Max. Met name omdat hij flinke hotspot gehad heeft wat we maar niet onder controle kregen en daardoor zijn rug half kaal was.
Maar dit jaar heeft hij zijn jasje ook al aan gehad als het regent en bij nachtvorst. Hij blijft dan lekker warm wat fijn is voor zijn oude botjes.
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

GABBER schreef:Hoera, Gabber loopt weer goed.
de gelatinaat slaat dus goed aan. Vandaag toch maar ff de da gebeld, en gevraagd of er eventueel een sterker middel is voor de atrose.
Er is een nieuw medicijn, dat volgens de da goed werkt, Trocoxil.
Ik had hier op het forum ook al gelezen, dat resultaten goed zijn.
dus ik ga het maar proberen.
Hopelijk slaat het goed aan.
Super dat het aanslaat bij Gabber!! Hoop dat het ook zo blijft. Bij Buddy heeft het ook goed geholpen, alleen de laatste 2 jaartjes had het niet meer geholpen.
Trocoxil ken ik niet, maar heb er wel vaker over gehoord. Ik zou het proberen. We willen niets liever dat ie pijnvrij is.

Hou je ons op de hoogte?

Knuffel voor je lieve schat!!
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Zipya

Ongelezen bericht door Zipya »

Hoe gaat het nu met Gabber?

Zie je al verbetering door de Trocoxil?

Zippo gaat in ieder geval nog steeds prima.
GABBER

gaat goed

gisteren heb ik gabber de 2e pil gegeven, En volgerns mij werkt de trocoxil, hij is weer vrolijk en kan weer opstaan.
Helemaal goed lopen, zal wel niet meer gaan lukken, maar ik ben al lang blij dat hij weer op kan staan, en weer een stukje kan lopen.
Zipya

Nou, super.

Bij Zippo werkt het ook nog steeds goed.
Hij begint maandag aan zijn 3e pil.
Hendriek

Ongelezen bericht door Hendriek »

Dat nieuwe medicijn; kan je dit blijven geven of is het soortement kuur?
Ben wel benieuwd....

Gr. Hendriek
Zipya

Het is een gewone pijnstiller voor artrose, dus geen kuur.
En het mag gedurende langere tijd (1 keer per maand) gegeven worden.

Zippo krijgt het nu sinds 2 oktober en het gaat nog steeds goed.

Hier vindt je nog wat meer info:
http://www.dierenkliniekgo.nl/dgopages/ ... 0nieuw.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.emea.europa.eu/vetdocs/PDFs/ ... 32-nl1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.veterinaircentrum.nl/algemee ... weging.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.pfizer-vet.be/service.php?mo ... anguage:nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hendriek

Ongelezen bericht door Hendriek »

Thanks!

Vanmorgen mijn DA gebeld; hij kon het wel bestellen maar wist ook geen prijs. Ik zou morgen teruggebeld worden.

Maar wat hebben jullie ervoor betaald? En is dit dan voor 6,5 maand?
Plaats reactie