En die laatste foto van Bonus, Super
Wij zijn 2 vriendjuuuussssss jij en ik...
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
toos
De volgende keer mag Lieve mee naar Tante Grietsje lekker in je tuin spelen en met de puppiesSascha schreef:wat een knappe kerels![]()
![]()
op Neelix ben ik al jaren verliefdmaar ook Bonus is om op te vreten
maar ook Lieve is een snoepieom te zien samen met haar grote vriend.
En wat Nixie betreft die had het prima naar zijn zin bij jullie en zit nu bijna op schoot te bedelen om een boterham pfffff...Maar hij is zoooooo leuk
Tsja en Bonus Bonussie is gewoon een gek eerste klas geweldig leuk hondje maar gestoord en volgens marijke GROOOOOOOOTTT
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
MAAR ZO MOOI!toos schreef:De volgende keer mag Lieve mee naar Tante Grietsje lekker in je tuin spelen en met de puppiesSascha schreef:wat een knappe kerels![]()
![]()
DAAR HOUD IK JE AAN HOOR TOOS, LIJKT ME GEWELDIG OM MET HAAR EN DE PUPSELS IN DE TOEKOMST TE GAAN SPELEN
En wat Nixie betreft die had het prima naar zijn zin bij jullie (STUUR ZE MAAR EEN WEEKEND LANGS HOOR, WIJ REDDEN HET WEL MET DIE 2 KNULLEN). en zit nu bijna op schoot te bedelen om een boterham pfffff...Maar hij is zoooooo leuk![]()
Tsja en Bonus Bonussie is gewoon een gek eerste klas geweldig leuk hondje maar gestoord en volgens marijke GROOOOOOOOTTT

-
toos
Weet wat je zegt GrietsjeSascha schreef:MAAR ZO MOOI!toos schreef:De volgende keer mag Lieve mee naar Tante Grietsje lekker in je tuin spelen en met de puppiesSascha schreef:wat een knappe kerels![]()
![]()
DAAR HOUD IK JE AAN HOOR TOOS, LIJKT ME GEWELDIG OM MET HAAR EN DE PUPSELS IN DE TOEKOMST TE GAAN SPELEN
En wat Nixie betreft die had het prima naar zijn zin bij jullie (STUUR ZE MAAR EEN WEEKEND LANGS HOOR, WIJ REDDEN HET WEL MET DIE 2 KNULLEN). en zit nu bijna op schoot te bedelen om een boterham pfffff...Maar hij is zoooooo leuk![]()
Ach en Lieve is een stik lief kind die pupjes echt geweldig vind dus komt goed maar dan wil ze wel tomatensoep
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Tomatensoep kan ze dan krijgen hoor, liters eventueel daar staan we graag voor in de keukentoos schreef:Weet wat je zegt GrietsjeSascha schreef:MAAR ZO MOOI!toos schreef: De volgende keer mag Lieve mee naar Tante Grietsje lekker in je tuin spelen en met de puppiesDAAR HOUD IK JE AAN HOOR TOOS, LIJKT ME GEWELDIG OM MET HAAR EN DE PUPSELS IN DE TOEKOMST TE GAAN SPELEN
Tsja en Bonus Bonussie is gewoon een gek eerste klas geweldig leuk hondje maar gestoord en volgens marijke GROOOOOOOOTTTVan de mannen heb je geen last mits een van je meisjes loops is of gaat worden hahaha...
Ach en Lieve is een stik lief kind die pupjes echt geweldig vind dus komt goed maar dan wil ze wel tomatensoep
Geen probleem hoor die mannen, dan zorgen we gewoon dat het qua tijdstip precies tussen de loopsheden van de dames in komt, onze mutsen worden toch bijna allemaal tegelijk loops

-
toos
Dan wil ze wel mee soepie eten bij tante Grietsje en ach eigenlijk hebben we er geen loopse dames en pups voor nodig toch. Gaat t erg lang duren komt ze gewoon alvast tomatensoep voorproevenSascha schreef:Tomatensoep kan ze dan krijgen hoor, liters eventueel daar staan we graag voor in de keukentoos schreef:Weet wat je zegt GrietsjeSascha schreef: MAAR ZO MOOI!Van de mannen heb je geen last mits een van je meisjes loops is of gaat worden hahaha...
Ach en Lieve is een stik lief kind die pupjes echt geweldig vind dus komt goed maar dan wil ze wel tomatensoep![]()
Geen probleem hoor die mannen, dan zorgen we gewoon dat het qua tijdstip precies tussen de loopsheden van de dames in komt, onze mutsen worden toch bijna allemaal tegelijk loopszo moeilijk kan dat dus niet zijn.
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
toos schreef:Dan wil ze wel mee soepie eten bij tante Grietsje en ach eigenlijk hebben we er geen loopse dames en pups voor nodig toch. Gaat t erg lang duren komt ze gewoon alvast tomatensoep voorproevenSascha schreef:Tomatensoep kan ze dan krijgen hoor, liters eventueel daar staan we graag voor in de keukentoos schreef: Weet wat je zegt GrietsjeVan de mannen heb je geen last mits een van je meisjes loops is of gaat worden hahaha...
Ach en Lieve is een stik lief kind die pupjes echt geweldig vind dus komt goed maar dan wil ze wel tomatensoep![]()
Geen probleem hoor die mannen, dan zorgen we gewoon dat het qua tijdstip precies tussen de loopsheden van de dames in komt, onze mutsen worden toch bijna allemaal tegelijk loopszo moeilijk kan dat dus niet zijn.
Okė, wanneer spreken we af?

-
toos
Komt goed neem ik gewoon mn hele gezin meeSascha schreef:toos schreef:Dan wil ze wel mee soepie eten bij tante Grietsje en ach eigenlijk hebben we er geen loopse dames en pups voor nodig toch. Gaat t erg lang duren komt ze gewoon alvast tomatensoep voorproevenSascha schreef: Tomatensoep kan ze dan krijgen hoor, liters eventueel daar staan we graag voor in de keuken![]()
Okė, wanneer spreken we af?Maar dan wel iedereen mee nemen hoor
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
okidootoos schreef:Komt goed neem ik gewoon mn hele gezin meeSascha schreef:toos schreef: Dan wil ze wel mee soepie eten bij tante Grietsje en ach eigenlijk hebben we er geen loopse dames en pups voor nodig toch. Gaat t erg lang duren komt ze gewoon alvast tomatensoep voorproeven
Okė, wanneer spreken we af?Maar dan wel iedereen mee nemen hoor
Deze maand is even druk maar ik bel je een dezer dagen wel om een afspraak te maken

-
SammyBoy
-
rimanime
- Speurneus

Daar heb je toch een hele mooie emoticons voor.........toos schreef:Tis helaas de waarheid. Veel mensen posten hier niet maar lezen wel. Dit is openbaar dus tsja...
Ach ik ben trots op mijn 2 mannen wat ze er ook van bakken en makenWat dat betreft heb ik een hele lange rug gekregen!!
Deze

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
toos
Ik zal ze onthoudenrimanime schreef:Daar heb je toch een hele mooie emoticons voor.........toos schreef:Tis helaas de waarheid. Veel mensen posten hier niet maar lezen wel. Dit is openbaar dus tsja...
Ach ik ben trots op mijn 2 mannen wat ze er ook van bakken en makenWat dat betreft heb ik een hele lange rug gekregen!!
Dezeof deze
of deze
![]()
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Getver wat erg zeg dat dit gebeurd...toos schreef:ja sorry ben niet zo snel meer van de foto's plaatsen, mensen buiten dit forum om vinden het maar al te grappig om hiermee hun kans te zien om mijn jongens in een vies daglicht te zettenchrissy schreef:Hé hé eindelijk weer wat foto´s van het lekkere stel
Groetjes Miranda (cosy cottage)