we stonden met elkaar te kletsen en roef en olly waren samen aan het spelen(tikkertje met verlos
na de dolle 5 minuten liepen ze samen over het veld en een snuffel hier en daar,niks aan het handje.
olly had een tak gevonden en was roef er mee aan het uitdagen,na een ferm nee liet roef de tak de tak en snuffelde verder. ik let even niet op roef want de kennis vertelde een heftig verhaal en het is dan wel zo netjes iemand aan te kijken
kennis was inmiddels er ook bij gekomen en ik hield roef vast en hield zijn bek open,toen zagen we wat er aan de hand was.
een dun maar erg hard takje zat klem dwars over het verhemelte
roef spartelde erg tegen,maar ik nam hem in de houdgreep en kon toch weer de bek open maken,mijn kennis heeft toen het takje er uit weten te halen.
de schade valt g.z.d heel erg mee een wondje aan zijn tandvlees en het bloed nu al niet meer,maar tjonge wat kan er snel iets mis gaan.ik zag mezelf al weer naar de da racen met roef en die heb ik al genoeg gezien de laatste tijd eigenlijk.
roef was er erg van onder de indruk,de hele weg naar huis liep hij achter me en dat is echt niet des roefs