Nog 24 uur....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Sofie

Ongelezen bericht door Sofie »

De bench doen we nog niet dicht, deurtje open en inderdaad haar eten en eventueel lekkers erin geven. Nu maft ze ook met het deurtje open.

Daarom denk ik voor straks 'ai ai' wanneer het dicht gaat. Maar dat zien we dan wel weer. Hopelijk is ze dan lekker moe. Zoals nu, ze ligt te snurken!! :lol:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Geniet maar lekker van haar! :D
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Geniet van je pupsel!!! :verliefd1:

Wat betreft het 's nachts uit bed gaan voor je pupsel:
Wij hebben nooit een wekker gezet of zijn eruit gegaan voor de hond.
Misschien hebben we veel geluk gehad, maar ze hebben nooit 'geroepen' 's nachts. Ze waren ook erg snel 'droog' 's nachts! :)
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Sofie

Goh we gaan kijken hoe het gaat he met haar!
Zullen zien of we eruit gaan moeten..

Oh ja, hoeveel keer poept een pupje zo gemiddeld per dag? Want we weten soms niet hoe lang we bij haar plashoek moeten staan wachten en aanmoedigen :-)
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Ik kan je aanraden de eerste tijd een bench naast je bed te zetten. Zodra de kleine meid 's nachts begint te morren, even je hand door de tralies steken. Sil ging er dan tegenaan liggen en weer slapen. Later hielp het ook als ik alleen maar omdraaide in mijn bed, dan hoorde hij dat er nog iemand was en hij niet alleen was. Het hekje van de bench kan gewoon dicht. Na een poosje kan je de pup gewoon beneden laten slapen. Veel succes!
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Sofie

Dat heb ik ook al gelezen van die bench of doos naast het bed. Maar dat lukt praktisch niet bij ons.
Maar geen probleem, ik leg mij op de zetel beneden (lekker groot ;) ), en hoor meteen of ze piept (2m verderop in de bench). Kan dan even hand in bench steken als ze blijft piepen??
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Ja hoor, steek maar lekker je hand door de tralies heen. Op die manier weet ze dat je er bent!! En op de bank slapen is toch ook fijn! Geniet er maar van!
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Geniet van je lekkere pupseltje :verliefd1:
En succes vannacht, ik heb ook de eerste week op de bank geslapen, je hoort heel snel het verschil tussen "ik moet plassen" en "ik ben het hier niet mee eens" piepen :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Hoe is de 1e nacht gegaan? Heb je een beetje kunnen slapen?

Hier lieten we de pup's altijd wel 2 keer uit 's nachts in het begin. Ze bleven dan droog in de bench. :wink: Als dat goed gaat kun je gaan schuiven met de tijden zodat je na enige tijd op 1 keer per nacht uitkomt en dan tenslotte 's avonds heel laat en dan 's morgens vroeg.
Als laatste kun je die twee tijden dan ook weer uit elkaar schuiven tot je weer een gewone nachtrust hebt.

Geniet maar lekker van haar streken. Voor je het weet is ze groot hoor. :D Als je ons maar geregeld laat meegenieten van haar avonturen. :applaus:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

veel plezier met haar hoor :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Sofie

Ik heb haar eerste nacht beschreven in het topic "de eerste nacht" bij Gezondheid (omdat ze diarree had).

Kijk maar !

:D
Plaats reactie