Net naar de huisartsenpost geweest dankzij Janus
-
Miep
- Speurneus

Net naar de huisartsenpost geweest dankzij Janus
Ik ben vanaf vrijdag ziek (mexicaanse griep) en daardoor niet veel aandacht gehad voor Janus en Miep. Vanavond ff met ze spelen sprong Janus tegen me op en krabt me over mijn hoofd, neus en oog mijn bril viel op de grond en ik deed het bijna in mijn broek van de pijn. Mijn ooglid is opgezet en zal morgen wel blauw zijn maar het deed zo'n pijn dat ik Rob een sms gestuurd heb die is naar mij toe gekomen en heeft de huisartsenpost gebeld voor de zekerheid. Ik kan zelf niet bellen want ik heb geen stem
Ik moest meteen komen om te kijken of er niets beschadigd is, maar omdat ik ook griepklachten heb moest ik mondkapje voor bah bah. Gelukkig was er niets beschadigd in mijn oog maar de HA heeft ook maar meteen naar mijn longen geluisterd en die waren helemaal niet goed. Heb nu een nieuwe puffer gekregen en moet goed uitkijken dat ik geen longontsteking krijg. Ik was te eigenwijs om naar de ha. te gaan dus nu had ik 2 vliegen in 1 klap
Wat een avond zeg of ik nog niet moe genoeg was. Ik zei al steeds 5 minuten wandelen lijkt wel een marathon maar dat is geen wonder, hopen dat deze puffer wel goed helpt
Groetjes van Erna
-
Koor
- Hele grote hondenneus

Ik vind het heel vervelend van je oog maar ben wel blij dat je naar de HA bent geweest. Longproblemen en de mexicaanse griep moet je echt serieus nemen. Dus goed gedaan Janus
Al is een blauw oog wel een erg drastische maatregel.
Zonder gekheid ,ik wens je heel veel beterschap.
Zonder gekheid ,ik wens je heel veel beterschap.

Met dank aan Sharon
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

ik zal nu niet flauw doen en zeggen: ik zei toch al dat je naar de HA moest gaan!!!
maar goed dat janus je er heen heeft laten gaan,ook al kost het je een blauw oog
nee hoor Erna ik wens je van harte beterschap
maar goed dat janus je er heen heeft laten gaan,ook al kost het je een blauw oog
nee hoor Erna ik wens je van harte beterschap
-
sharon66057
- Speurneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Heel veel beterschap !