Indy niet in orde..
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

-
Yara
Dank jullie wel allemaal!
Ik denk dat alle kaarsjes en knuffels zeker goed doen!
Indy heeft zojuist weer uit zichzelf gedronken! Hoe gelukkig kan een mens daarmee zijn
Verder heeft ze vandaag bijna alleen maar geslapen.. ze ligt nog wel steeds opgekruld, maar pakt wel haar rust. Hopelijk begint ze nu dus eindelijk op te knappen!!
Indy heeft zojuist weer uit zichzelf gedronken! Hoe gelukkig kan een mens daarmee zijn
Verder heeft ze vandaag bijna alleen maar geslapen.. ze ligt nog wel steeds opgekruld, maar pakt wel haar rust. Hopelijk begint ze nu dus eindelijk op te knappen!!
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
Yara
Ook vannacht zijn we weer rustig doorgekomen. Indy heeft goed geslapen. Ook vanochtend slaapt ze weer heel erg veel. Wel heb ik het idee dat ze nog steeds aardig last heeft van haar maag, want als ze ligt dan ligt ze steeds helemaal opgekruld. Verder heeft ze vandaag al wel weer gegeten, maar na gisteravond nog niet gedronken. Ik blijf het goed in de gaten houden.
Dank jullie wel allemaal
Dank jullie wel allemaal
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
Yara
Met Indy lijkt het steeds beter te gaan!
Ze heeft weer ´praatjes´ en dat vind ik een goed teken. Het drinken gaat steeds beter. Nog niet op het ´oude´ niveau, maar als het zo doorgaat komt het helemaal goed! Wel zet ik er de rem op als ik het idee heb dat het teveel is, dan moet ze verplicht rust. Dus hopelijk zet dit nu zo door en is ze snel weer de oude.
Morgen iig weer controle bij de da. Het viel me vanmiddag wel op dat haar linkerkant bij de maag en buik dikker is dan rechts. Dus dat laat ik morgen ook even nakijken.
Alleen om Maya maak ik me nu wel zorgen. Maya heeft begin van de middag overgegegven. Hopelijk heeft ze niet hetzelfde als Indy. Ik houd haar nauwlettend in de gaten. Tot op heden merk ik weinig aan haar, ze was alleen daarna wel heel erg onrustig. Hopelijk gaat ze zo wat slapen, want dat heeft ze nog steeds niet gedaan.
Morgen iig weer controle bij de da. Het viel me vanmiddag wel op dat haar linkerkant bij de maag en buik dikker is dan rechts. Dus dat laat ik morgen ook even nakijken.
Alleen om Maya maak ik me nu wel zorgen. Maya heeft begin van de middag overgegegven. Hopelijk heeft ze niet hetzelfde als Indy. Ik houd haar nauwlettend in de gaten. Tot op heden merk ik weinig aan haar, ze was alleen daarna wel heel erg onrustig. Hopelijk gaat ze zo wat slapen, want dat heeft ze nog steeds niet gedaan.
-
Boukje