Wat eet je hond vandaag?
-
- Speurneus
Konijn spiervlees en Bibi

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
Lamsribbetjes en rundvlees

-
- Speurneus
De mensen in deze rubriek ook nietMats schreef:500gram haasbiefstuk, met natuurlijk een peterselie-tje![]()
Nee, jammer voor onze Mats, die krijgt nog gewoon puppybrokken. Onze honden voeren we eigenlijk nooit wat extra`s bij. Gewoon brok

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
vast wel,net een ei op pootjes.Miske schreef:Pens en kippebout. Morgen mag ik eindelijk eendagskuikens gaan halen bij de dierenwinkel; ik ben benieuwd of Olly het lust!
voer het olly wel buiten want er komt eigeel uit en je hebt alles onderzitten

Het meeste wat ik zo voorbij zag komen zijn organen. Halen jullie dat dan vers bij de slager weg of is dit allemaal voorgepakt spul? Het vlees wat wij onze pup gaven zag er nog eetbaar uitrimanime schreef:De mensen in deze rubriek ook nietMats schreef:500gram haasbiefstuk, met natuurlijk een peterselie-tje![]()
Nee, jammer voor onze Mats, die krijgt nog gewoon puppybrokken. Onze honden voeren we eigenlijk nooit wat extra`s bij. Gewoon brok.......Wij voeren onze honden (Carnivoren) gewoon wat ze behoren te eten n.l. vlees

En die ga je thuis ontleden? Of verschranst hij die met bot en al? De onze heeft zo ooit eens op de operatietafel gelegen van de dierenarts omdat een botje overdwars voor zijn reet zat. Later konden we er wel om lachen, maar mijn schoonpa heb ik dat destijds wel kwalijk genomen. Helemaal toen de rekening verscheen.Miske schreef:Pens en kippebout. Morgen mag ik eindelijk eendagskuikens gaan halen bij de dierenwinkel; ik ben benieuwd of Olly het lust!
-
- Speurneus
nee,die gaan we niet ontleden dat doen onze honden zelf welMats schreef:En die ga je thuis ontleden? Of verschranst hij die met bot en al? De onze heeft zo ooit eens op de operatietafel gelegen van de dierenarts omdat een botje overdwars voor zijn reet zat. Later konden we er wel om lachen, maar mijn schoonpa heb ik dat destijds wel kwalijk genomen. Helemaal toen de rekening verscheen.Miske schreef:Pens en kippebout. Morgen mag ik eindelijk eendagskuikens gaan halen bij de dierenwinkel; ik ben benieuwd of Olly het lust!

-
- Speurneus
Lam- en paardenvlees