We zijn nu een dag verder zonder het anti-braakmiddel en de maagzuurremmers en ik moet zeggen dat het goed gaat!! Ik ben zo ontzettend blij .
Dinsdag de hechtingen eruit en dan gaan we langzaam aan weer conditie opbouwen. Wat een opluchting dat het nu de goede kant op gaat!
Het gaat steeds wat beter met Indy, alleen heeft ze 's avonds nog wel last van misselijkheid. Ik heb het idee dat ze dan moe van de dag is, of misschien toch wat te druk is geweest. Morgenochtend krijgt ze haar laatste pijnstiller/ontstekingsremmer en dan heeft ze helemaal geen medicatie meer. Morgen ook weer voor controle naar de da, dan gaan de hechtingen er ook uit.
Ik ben blij te lezen dat Indy steeds iets beter gaat.
't Zal best even duren voor ze echt weer helemaal is opgeknapt.
Ben benieuwd wat de DA morgen van haar vindt.
Misselijkheid kan komen door de medicatie. Gelukkig vandaag de laatste dosis. Mocht je het ooit weer voorgeschreven krijgen voor Indy, dan kan je het medicijn mengen met babyvoeding of -fruit (of gewoon een geprakte banaan). Door het mengen wordt de maag niet zo zwaar belast. Succes vandaag
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)