Een lach en een traan...
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Ik weet volgende week, nadat Anita geweest is, welk schatje het gaat worden... Spannend, he? Ik weet nog dat jij hoorde dat Luna bij jullie kwam wonen... Super!!marjolein schreef:Wat een mooie pupjes!
Spannend hoor welke het gaat worden, blijft er ook nog 1 bij pip?
Groetjes, Marjolein
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Uhmm..een naam...? Ik heb wel 10 leuke namenmarjolein schreef:Jaa.. het lijkt allemaal nog zo kort geleden.
En als ik dan naar ons meisje kijk denk ik... jeetje! wat ben jij toch hard gegroeit.. wat word je groot!
Kom ook steeds even op je topic kijken en op wishstone.
Heb je al een naam voor het gele dametje in gedachten?
Liefs

Ik wilde haar eerst Dolly noemen, maar zo heet het eerste gekloonde schaap ook, zei mn zus. Dus die valt alweer af, hihihi...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
- Speurneus
- Contacteer:
Wat een lieve schatjes Esther
heel veel geluk met dit kleine wondertje 

Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
En?? is Anita al langs geweest?
Weet je welke het gaat worden?
Ze zijn allemaal even leuk
wel spannend!!
Nog 1 weekje dan mag je haar lekker ophalen, toch? Helemaal leuk... een mooie tijd met de feest dagen en je nieuwe lieverd!
Dolly is wel een toepasselijk naam leek mij... maar ja dat dat schaap er iets mee te maken heeft maakt het minder leuk
Groetjes
Weet je welke het gaat worden?
Ze zijn allemaal even leuk

Nog 1 weekje dan mag je haar lekker ophalen, toch? Helemaal leuk... een mooie tijd met de feest dagen en je nieuwe lieverd!
Dolly is wel een toepasselijk naam leek mij... maar ja dat dat schaap er iets mee te maken heeft maakt het minder leuk

Groetjes
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Ja...ik weet sinds vanavond welke drie blonde teefjes beschikbaar zijn, en ik heb beloofd morgen te bellen om te zeggen welk pupje ik wil hebben...
Vreselijk moeilijk! Bijna onmogelijk. Dus zal wel een slapeloze nacht worden...

Gandhi
Gandhi
-
- Speurneus
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Ik heb een nieuwe topic geopend over As Soon As Possible. Ookal is ze verbonden met mij en Sarah, toch verdient zij haar eigen plek. En die krijgt ze ook.
Moest vanmiddag wel een traantje wegpinken toen ik de keuze op As Soon As Possible had laten vallen. Nu is het écht.
Als Sarah nog had geleefd was dit nieuwe wondertje naar een ander gezin gegaan. Kan er niks aan doen dat ik heen en weer gegooid word tussen verdriet en vreugde. Maar ik heb nu in ieder geval wel het gevoel dat ik mág genieten. Dat het goed is... En dat het helemaal niet erg is dat ik ook van dit kleine blonde meisje al een beetje hou...
Moest vanmiddag wel een traantje wegpinken toen ik de keuze op As Soon As Possible had laten vallen. Nu is het écht.
Als Sarah nog had geleefd was dit nieuwe wondertje naar een ander gezin gegaan. Kan er niks aan doen dat ik heen en weer gegooid word tussen verdriet en vreugde. Maar ik heb nu in ieder geval wel het gevoel dat ik mág genieten. Dat het goed is... En dat het helemaal niet erg is dat ik ook van dit kleine blonde meisje al een beetje hou...
Gandhi
Gandhi