Wat eet je hond vandaag?
-
- Speurneus
Runderkopvlees
Morgen Geitenpens en wat geitenrib erbij.
Morgen Geitenpens en wat geitenrib erbij.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Vandaag konijnenkop, lamsvlees
Morgen Runderkopvlees, parelhoenkarkas
Morgen Runderkopvlees, parelhoenkarkas

-
- Speurneus
- Contacteer:
Je zou eens contact kunnen opnemen met onderstaande. Ik weet dat meerder mensen van het voerforum http://www.voernatuurlijk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hier regelmatig vlees halen. Waar denkt de DA dat Kaya allergisch voor is ? Als het bijv. voor granen is, dan zou ik de rijst laten voor wat het is. Dit is immers een graansoort...........Ik wens je succes
Hartstikke bedankt!
Een paar weken geleden had Kaya na het zwemmen een allergische reactie, dikke ogen, opgezette lippen. Toen zijn we bij een vervangende dierenarts geweest en heeft ze een injectie gegeven. Toendertijd waren we net een paar weken farmfood aan het voeren en we merkten dat na het eten haar ogen ook steeds iets dikker werden, dus zijn we weer overgestapt op eukanuba.
Nu afgelopen donderdag na een wandeling in de regen weer een dikke kop, dus zijn we naar de vervangende dierenarts gegaan, omdat deze echt de tijd nam voor Kaya de keer ervoor en onze eigen dierenarts eigenlijk altijd maar oogzalfjes meegeeft (ze heeft al langer gevoelige ogen). Nu moeten we twee weken dan rijst met geit of tonijn voeren om te kijken of dit helpt, want ze had ook rode plekken in de oksels. Daarnaast heeft de DA bloed afgenomen en opgestuurd naar het lab om te kijken of ze allergisch is voor bepaalde stoffen in de lucht.
Mocht het aan het voer liggen (dat hoop ik maar) dan ben ik ook zeker van plan met te gaan verdiepen in rauwvoeding e.d. Nu na een aantal dagen geen brokken en koekjes merk ik ook dat Kaya veel rustiger is in huis (maak ik me dan soms wel weer zorgen over
, maar als je kijkt wat er allemaal in die brokken zit. Geef een kind een zak snoep en je hebt ook een stuiterbal in huis.

Hartstikke bedankt!
Een paar weken geleden had Kaya na het zwemmen een allergische reactie, dikke ogen, opgezette lippen. Toen zijn we bij een vervangende dierenarts geweest en heeft ze een injectie gegeven. Toendertijd waren we net een paar weken farmfood aan het voeren en we merkten dat na het eten haar ogen ook steeds iets dikker werden, dus zijn we weer overgestapt op eukanuba.
Nu afgelopen donderdag na een wandeling in de regen weer een dikke kop, dus zijn we naar de vervangende dierenarts gegaan, omdat deze echt de tijd nam voor Kaya de keer ervoor en onze eigen dierenarts eigenlijk altijd maar oogzalfjes meegeeft (ze heeft al langer gevoelige ogen). Nu moeten we twee weken dan rijst met geit of tonijn voeren om te kijken of dit helpt, want ze had ook rode plekken in de oksels. Daarnaast heeft de DA bloed afgenomen en opgestuurd naar het lab om te kijken of ze allergisch is voor bepaalde stoffen in de lucht.
Mocht het aan het voer liggen (dat hoop ik maar) dan ben ik ook zeker van plan met te gaan verdiepen in rauwvoeding e.d. Nu na een aantal dagen geen brokken en koekjes merk ik ook dat Kaya veel rustiger is in huis (maak ik me dan soms wel weer zorgen over

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Vandaag paardenspiervlees en paardenlever
Morgen: Een complete kip m.u.v. de veren
Morgen: Een complete kip m.u.v. de veren

-
- Speurneus
- Contacteer: