kerstsfeer

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

kerstsfeer

Ongelezen bericht door esmoezie »

Vandaag de kerstspullen weer voor de dag gehaald en de boom opgezet. Ik had Keo zolang in de hal in de bench gedaan, want anders zou hij weer iets al te enthousiast gaan meehelpen Keo kennende :wink:
Een half uur geleden mocht hij dan eindelijk komen kijken. Hij ging er meteen met een sneeuwpop vandoor die op de grond staat, dus ik moest hem even duidelijk vertellen dat die niet voor hem is. Meteen even hetzelfde gedaan bij andere spullen waar hij bij kan en de boodschap lijkt duidelijk.
En nu heeft hij al 4x een rondje door de huiskamer gelopen langs alle nieuwe items :D snuffelt een keer en loopt dan weer door.
Hij kijkt ook steeds omhoog en rond of hij nog nieuwe dingen ziet. Het is zo schattig :verliefd1:
Voor Keo nu een knuffel voor de dag gehaald die hij al lang niet meer had gezien, zodat hij ook iets nieuws heeft en daar ligt hij nu heerlijk op zijn rug mee te spelen.
Wat is het toch een schatje :braaf:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hopelijk laat Keo nu alles staan :D
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Super dat hij zo snel snapt dat hij er niet aan mag komen. Ik zit nog in dubio of de kerstboom opgezet gaat worden of niet. :eusathink:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
esmoezie
Speurneus
Speurneus

mullermariska schreef:Super dat hij zo snel snapt dat hij er niet aan mag komen. Ik zit nog in dubio of de kerstboom opgezet gaat worden of niet. :eusathink:
ik dacht ik ga het gewoon doen, meteen een goede les dat hij niet overal aan hoeft te komen, heb dus ook geen rekening met hem gehouden met de spullen die ik voor de dag heb gehaald

maar goed, Keo is nooit zonder nabije aanwezigheid van ons in de huiskamer, anders zou ik hem er ook niet mee vertrouwen hoor :wink:
Sofie

Ongelezen bericht door Sofie »

Wij ook aan 't twijfelen of we de boom opzetten of niet. Ik denk het wel eigenlijk, ze moet dat leren. En ze is ook niet in de woonkamer zonder ons. Nu nog tijd vinden om hem op te zetten !

Natuurlijk zal het voor Kyra nog interessanter zijn denk ik, ze is pas 11 weken oud.. De bananen in de oortjes zijn nog heeeeel erg groot ;-)
Joni

Ongelezen bericht door Joni »

Wat netjes van Keo, dat hij na een waarschuwing overal vanaf blijft!
Hier geen kerstboom, wel een kerststalletje, ook errug intressant!
Oja, en kaarsjes.. ( pas op voor je snorharen.. )
john cl

kerstboom

Ongelezen bericht door john cl »

hallo allemaal

bij ons is bram nu 9 weken,wij hebben altijd een grootte kunstboom van af de grond tot het plafon.

Wij hebben dit jaar een kleine echte gekocht en deze staat boven op de bench.

bram heeft er geen problemen mee dus evry body happy

gr john cl
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Wat een leukerd zeg!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

esmoezie schreef:
mullermariska schreef:Super dat hij zo snel snapt dat hij er niet aan mag komen. Ik zit nog in dubio of de kerstboom opgezet gaat worden of niet. :eusathink:
ik dacht ik ga het gewoon doen, meteen een goede les dat hij niet overal aan hoeft te komen, heb dus ook geen rekening met hem gehouden met de spullen die ik voor de dag heb gehaald

maar goed, Keo is nooit zonder nabije aanwezigheid van ons in de huiskamer, anders zou ik hem er ook niet mee vertrouwen hoor :wink:
Ik heb een fantastisch mooi excuus om dat ding niet op te zetten, we zijn er toch niet! Bob vindt het vast veel te interessant.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

toscak schreef:
esmoezie schreef:

Ik heb een fantastisch mooi excuus om dat ding niet op te zetten, we zijn er toch niet! Bob vindt het vast veel te interessant.
:D als wij op vakantie gingen zou ik het ding ook niet opzetten, maar het valt erg mee hoor, hij gaat af en toe een keer snuffelen, soms zeg ik een keer nee ter waarschuwing en dat is het :klasse:
wat een engeltje hebben we toch :engel:
Ik zag dat Bob naar Holterhook gaat. Dan zie je Keo's papa Tom misschien wel. Ik heb hem nooit gezien in het echt. Ben benieuwd hoe het Bob zal bevallen. Fijne vakantie in ieder geval!
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Cay vind de boom helaas toch wel een beetje te interessant.... Hij heeft bij mijn moeder (die heeft gelukkig plastic ballen) er al een paar te pakken gehad. Wij gaan hem het weekend op zetten en ben benieuwd hoe het gaat.... Nu laat hij hem eindelijk met rust naar 2 dagen mopperen. Maar de nachten heeft hij er niet aan gezeten.

Maar ondanks dat hij het de eerste twee dagen interessant vond lijkt hij er nu gelukkig niet veel meer naar om te kijken... alleen er erg ruig langs te lopen!

Keo kan je niet een weekje hier komen logeren en Cay leren luisteren naar 1x zeggen dat het niet van hem is :wink:
missjay

Ongelezen bericht door missjay »

hier 2 hondjes die ook absoluut niet in de boom geïntereseerd waren vorig jaar niet en met het opzetten ook niet.
Totdat ik de volgende dag beneden kwam..... Ze hadden de boom al weer voor de helft afgetuigd :evil: :shock: . Het was misschien ook niet helemaal slim om de boom tussen 2 banken in op de bench te zetten. De heren mogen hier namelijk op de banken slapen als ze dat willen.
De boom is nu iets verplaatst en staat al sinds maandag zonder problemen. Er zitten tot nu toe alleen maar lampjes in en morgen gaan de ballen er weer in. Kijken of ze er dan nog steeds van afblijven...
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

esmoezie schreef:

Net bij mijn tante geweest waar wel een kerstboom op stond. Ik liet haar los en zag toen pas de kerstboom... :shock: Maar ze heeft even gesnuffeld en toen was het klaar. :) Dusssss... Misschien ik hem toch maar opzetten!! :applaus:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
esmoezie
Speurneus
Speurneus

soraya schreef:Cay vind de boom helaas toch wel een beetje te interessant.... Hij heeft bij mijn moeder (die heeft gelukkig plastic ballen) er al een paar te pakken gehad. Wij gaan hem het weekend op zetten en ben benieuwd hoe het gaat.... Nu laat hij hem eindelijk met rust naar 2 dagen mopperen. Maar de nachten heeft hij er niet aan gezeten.

Maar ondanks dat hij het de eerste twee dagen interessant vond lijkt hij er nu gelukkig niet veel meer naar om te kijken... alleen er erg ruig langs te lopen!

Keo kan je niet een weekje hier komen logeren en Cay leren luisteren naar 1x zeggen dat het niet van hem is :wink:
:D hihi Keo heeft het voordeel dat hij in de huiskamer altijd onder toezicht staat :wink:
Hij gaat wel eens snuffelen aan de boom en kijkt dan met 1 oog het vrouwtje aan en het vrouwtje hoeft vervolgens maar 1 blik terug te werpen en dan weet ie alweer dat het niet gaat lukken om streken uit te halen :lol:
Maar het is toch al hartstikke knap dat Cay er 's nachts niet aan gezeten heeft! :klasse:
Plaats reactie