Ja, klopt, ik heb het er inderdaad nogal druk mee, maar aangezien Suus nu voor Jaffa ligt, en de visite weg is, zal ik even een paar fotootjes plaatsen.

Ze is echt zó schattig! Ze is nergens van onder de indruk, daar maak ik me wel een beetje zorgen over

Ze doet alles vol overgave.

Als we bij mijn moeder en zusje zijn bespringt ze blaffend haar oma Shona, die haar volkomen negeert. En tante Teuntje bijt ze in haar nek, en daar rent ze steeds achterna. Teuntje corrigeert Suzette ook niet. Ze lijkt er nog niet veel van te snappen, want ik zou zeggen: optreden tegen die onderdeur!!

Thuis gaat het heel goed, ze heeft vannacht van 23.30 tot 07.30 geslapen, ze heeft nog 0 keer in huis gepoept of geplast, maar ik zet haar na het eten, spelen, slapen ook meteen buiten. Aan de riem lopen gaat heel goed, maar ik neem er ook alle tijd voor. En als ze voor de 20ste keer gaat zitten keer ik me gewoon om en wacht tot ze doorloopt. Skelters, skeelers, scooters, kinderen of Amerikaanse Bulldogs; het maakt Suzette niet uit. She's not impressed.

In huis heeft ze zó veel speeltjes, dat ze geen tijd heeft om aan de boeken of het behang te beginnen. Alleen vanmorgen, toen ze tijdens het stofzuigen even de bench in moest was het piepen en zelfs echt huilen. "Zie je dan niet dat ik hier zit?" Maar verder gaat ze met eten, slapen en als ik eet gewoon de bench in en dat is geen probleem. Ook tijdens het fonduën gisteren bij mijn moeder gedroeg ze zich keurig in de bench.
Al met al denk ik dat het wel goed gaat zo. Ik ben echt verliefd op haar, wat een lekker wijfie is het!!

"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi