I proudly present to you...As Soon As Possible....!!!

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

Wat een prachtige lieverd!!! Ben helemaal in love... :verliefd1: :verliefd1:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: Nog meer jaloers ben ik nu :wink:

Wat een dotje!

Enne... hier ook 1 hoor, was totaal niet onder de indruk van wat dan ook
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Erg origineel ben ik niet maar wat een schatje om te zien zeg :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: en wat doet ze het goed al zolang geslapen en nog niets in huis gedaan je hebt een superdoggie
Groetjes van Erna
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Miep schreef:Erg origineel ben ik niet maar wat een schatje om te zien zeg :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: en wat doet ze het goed al zolang geslapen en nog niets in huis gedaan je hebt een superdoggie
Dankjewel hoor!! Ik zit er ook bóvenop, he? Nouja, niet bovenop Suzette, maar bovenop het 'opletten of ze moet p&p" :D
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

ohw.... dat bandje!!! :verliefd1: Past helemaal bij jullie!! Wat leuk dat Pip daaraan gedacht heeft!!

Oh en Suzette zelf?? Die mag er zeker zijn, ze heeft nu al een aandoenlijk bekkie zeg... :) Daar kan je toch niet lang boos op zijn?? :verliefd1:

Het gaat helemaal goed komen! Suzette had in geen beter huisje terecht kunnen komen... Ze is door jou en alle familie warm onthaald.....

geniet van je kleine wondermeisje Esther!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
marit

Ongelezen bericht door marit »

oooooooooooooh ik ben echt helemaal verliefd :verliefd1:
wat een schatje en wat een heerlijk eigenwijs meisjeskoppie :D
lekker genieten hoor en heel veel knuffelen en gewoon proberen alles vast te leggen het gaat zoooo snel allemaal :?
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Oooh zo lief!!!! :verliefd1:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Wat een eigenwijs koppie! :verliefd1: En dat bandje is helemaal geweldig!!! :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Super dat het zo goed gaat!!! Toppie!!!
Wat lief van pip... ze wist natuurlijk van jou halsbanden "tik" dit is wel een erg gepast kado.. wat ontzettend lief!!
Gaat wel al snel he dat ze byv de bench nu al meer accepteerd..! super.. goed om te horen :) geniet ervan het gaat zo snel!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:verliefd1: het is een prachtig meisje, kan me goed voorstellen dat ze er al in is geslaagd er met je hart vandoor te gaan. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Echt een schatje hoor :verliefd1:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Miep
Speurneus
Speurneus

Hoe gaat het met je mooie meisje Esther kun je al een beetje wennen aan haar??
Groetjes van Erna
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Het gaat hartstikke goed met haar. Ze heeft alleen nog maar buiten p&p gedaan, ze weet heel goed dat ze Suzette heet, en ze luistert goed naar haar naam. 'Hier' en 'zit' heeft ze al onder de knie, en als ze geplast of gepoept heeft kijkt ze al naar me van "ik ben nu braaf en in je rechterjaszak zit mijn snack".

Met andere honden is ze super, niet bang, maar wel afwachtend in het begin. Gisteren heeft ze kennis gemaakt met de Beauceron van een vriendin. Daar was ze wel even van onder de indruk, zo'n 40 kilo grote hond. Maar Hooch was zelf helemaal verliefd en vertederd door Suus, zó schattig.

Gisteren heb ik haar gewogen bij de dierenarts, en ze viel in slaap op de plaat (we kwamen net van visite af), dus de assistentes riepen meteen "ow jee, dat gaat niet goed, hoor, die moeten we houden ter observatie tot vrijdag". :wink: :D

Vrijdag krijgt ze haar tweede enting, ik laat haar tot die tijd alleen bij mij op het gras, en bij honden waarvan ik zeker weet dat ze geënt zijn. Ze loopt verder netjes mee aan de lijn op het pad. Ze weet al precies welk huis van ons is, dan stuift ze de tuin in.

Ik ben moe maar voldaan, ze is echt een moppie :verliefd1: Ik heb alleen het grote kussen van Sarah even boven gelegd, want ze viel daar steeds op in slaap ipv in de bench. Dus om de bench populairder te maken maar even alleen daar slapen, eten, enzo...

Ik heb wel al nieuwe foto's, die zet ik er vanavond wel even op.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Miep
Speurneus
Speurneus

Mooi Esther zo te lezen heb je een voorbeeld pup wat een schatje toch
Groetjes van Erna
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:) Het is natuurlijk een slimme hond, gezien haar afstamming. :D En zo te lezen is ze slim genoeg om je flink bezig te houden zo meteen als ze groter wordt. :? :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie