Waauw sneeuw Chester en Bolton zijn niet te houden lekker schuiven met hun rug door de sneeuw.
Net kleine kinderen, genieten zeg!!!
HEERLIJK, WAT EEN BEESTEN!!!
Groeten Luckylabrador
marron schreef: Nou als ze een kilo sneeuw opeten dat lijkt me niet gezond nee, maar af en toe een hapje vanwege het spelen, kan geen kwaad hoor
Hier lopen alle dames vanavond al te genieten van wel 1 cm sneeuw, lekker laten hotsen, geen vaseline, zorg wel dat de haartjes tussen de voetzooltjes kort zijn, maar met een hond waar veel mee gewandeld word is dat al afgesleten, mijd wel het pekel zoveel mogelijk, maar in het bos of of het strand heb je daar geen last van, mocht er toch pekel aan je hond zijn pootjes zitten even afspoelen is genoeg.
Ga je naar een wintersportgebied gelden er andere dingen, maar daarover kun je genoeg lezen op het forum
Wat IJS betreft, blijf erbij weg!!! Het is gevaarlijk en glad, je hond kan erdoor zakken, of gemeen weg glijden, kortom dat wil je niet als je aan de konsekwenties denkt daarvan!
Ga bewust met de winter en je labberd om! Dan kan je genieten samen!
Mag ik vragen waarom de haartjes tusen de voetzooltjes kort moeten?
als die nat worden kunnen ze gaan klonteren en bevriezen, das pijnlijk
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
voor Dango ook de eerste keer sneeuw vandaag. hij vond het vanochtend in eerste instantie een beetje gek.. zat helemaal te ruiken enz
maar daarna vond hij het helemaal geweldig, vanmiddag lekker een wandeling met hem gemaakt hij werd helemaal wild van de sneeuw
marron schreef: Nou als ze een kilo sneeuw opeten dat lijkt me niet gezond nee, maar af en toe een hapje vanwege het spelen, kan geen kwaad hoor
Hier lopen alle dames vanavond al te genieten van wel 1 cm sneeuw, lekker laten hotsen, geen vaseline, zorg wel dat de haartjes tussen de voetzooltjes kort zijn, maar met een hond waar veel mee gewandeld word is dat al afgesleten, mijd wel het pekel zoveel mogelijk, maar in het bos of of het strand heb je daar geen last van, mocht er toch pekel aan je hond zijn pootjes zitten even afspoelen is genoeg.
Ga je naar een wintersportgebied gelden er andere dingen, maar daarover kun je genoeg lezen op het forum
Wat IJS betreft, blijf erbij weg!!! Het is gevaarlijk en glad, je hond kan erdoor zakken, of gemeen weg glijden, kortom dat wil je niet als je aan de konsekwenties denkt daarvan!
Ga bewust met de winter en je labberd om! Dan kan je genieten samen!
Mag ik vragen waarom de haartjes tusen de voetzooltjes kort moeten?
als die nat worden kunnen ze gaan klonteren en bevriezen, das pijnlijk
ah gossie dat wist ik helemaal niet, maar bedankt!!!! Gelukkig zijn ze niet extreem lang maar dan kan ik het wel mooi in de gaten houden
hier in belgie ook al veel genoten van de sneeuw!! Ons luna zag het ook voor het eerst en was er eerst niet zo zeker van , maar daarna.... niet meer te houden!! Als het er morgen nog ligt zijn we zeker terug weg naar de hondenwei, hier achter de hoek! Zalig groot gras plein waar honden los mogen lopen en ze doen allen even gek, alle rassen!!!
groetjes
Snoepeke, net terug van een fikse wandeling, diep de bossen in, verschillende sprongen reeën gezien en black jack heeft weer zijn wildste capriolen laten zien in de sneeuw, het blijft heerlijk , by the way, het kwik stond hier op -5.