Vorige week nog heel zielig. Moos had last van een naar binnen gekanteld onderooglid (entropion)
Genezing is zeer voorspoedig verlopen, vandaag dan ook sneeuwpret voor het mannetje
Sam
Arme Moos, moet je eerst zwaar gehavend zijn om je weer eens op de kiek te zien Leuk vrouwtje heb je Gelukkig weer lekker dollen met je grote vriend........Houden zo
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Agossie wat kunnen ze toch zielig zijn met zo´n kap op,gelukkig is het nu niet meer nodig en kan Moos lekker genieten in de sneeuw Die 4e foto daar zie ik heel veel gelijkenis ,het zou Dempsey kunnen zijn alleen in het zwart niet zoals Dempsey op de banner staat hoor want dat is een oude foto toen was hij 11 maanden , is het soms familie
chrissy schreef: Die 4e foto daar zie ik heel veel gelijkenis ,het zou Dempsey kunnen zijn alleen in het zwart niet zoals Dempsey op de banner staat hoor want dat is een oude foto toen was hij 11 maanden , is het soms familie
Ik denk dat ze idd dezelfde papa hebben; Wilson
rimanime schreef:Arme Moos, moet je eerst zwaar gehavend zijn om je weer eens op de kiek te zien
Overdrijven is ook een vak apart
Sbientje, Von, Monika, Charella, Julia, thanks voor de complimentjes/reacties.