de grappigste gewoonte van jullie hond?

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
Karen J.K.

Ongelezen bericht door Karen J.K. »

Charlie probeert vaak hele takken van bomen af te rukken. Als er een boom is met laaghangende takken gaat ze springen en aan de takken hangen omdat ze die tak graag wilt hebben. :D
Ze wilt namelijk altijd zo groot mogelijke takken dragen. Vaak zijn ze zo groot dat ze me er constant mee voor de schenen en kuiten slaat.
Karin11

Ongelezen bericht door Karin11 »

Hoi allemaal,

Na het eten, komt Sammy gelijk met een speeltje. Wij moeten dat speeltje dan weggooien, en meneertje gaat het zoeken, en komt het dan weer terugbrengen. Zo gaat hij dan even door, tot hij een beetje moe wordt, dan gaat hij snurken :) .

Nog een tic van hem is, als hij de kolder krijgt, gaat hij rondjes draaien :D .

Groetjes Karin en een knuffel van Sammy...
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Ik moet 's ochtends altijd wel om Asta lachen. Ze slaapt soms op bed, soms op haar kussen. En als ze op bed ligt en ze vind dat ik op moet staan gaat ze het liefst half op me liggen en gapen met een piep en een hele diepe zucht. Als ze op haar kussen ligt en ze vind dat ik moet opstaan dan staat ze met 2 pootjes op het bed tegen me aan te duwen en me te likken zo van komop tijd om op te staan. Maar als ik me omdraai gaat ze wederom heel theatraal zuchtend liggen gapen. 8) ze is zoooooooooooo zielig

's avonds bij het speelkwartiertje komt ze met een speeltje aangelopen en dan wil madam spelen. En heb je ff geen tijd dan gaat ze voor je zitten, tegen ja aanhangen, hypnotiseren en als ze het opgeeft dan gaat ze maar haar gaap, piep diepe zucht in haar mandje liggen.

Asta's kenmerk om te laten merken dat ze echt ENORM zielig is dat gaap piep zuchten :D
ferdi en jhoanne

Ongelezen bericht door ferdi en jhoanne »

onze rocky van nu 11 maanden heeft 2 vinden wij leuke gewoontes.

1. als hij iets nieuws heeft moet iedereen dat zien, hij blijft er net zolang mee voor je voeten lopen tot je zegt '' oh wat heb jij voor moois of lekkers'' dan pas gaat hij er tevreden mee liggen.

2. als we met hem bij de rivier lopen en we komen een andere hond met baasje tegen, gaat hij altijd eerst de hond begroeten en daarna uitgebreid het baasje van de andere hond dat doet hij bij alle honden en baasjes die we tegenkomen.. (wat is hij toch sociaal:P)
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Noah die pakt als hij moe is zijn woeffie erbij (die heeft hij al vanaf het begin) en gaat dan liggen en aan woeffie zijn oren sabbelen en zacht bijten...die oortjes zijn dan helemaal doorweekt maar hij word daar erg rustig van :D
Ook als hij wat lekkers krijgt dan is hij zo blij dat hij eerst met dat lekkers in zijn bek hele rare sprongetjes gaat maken voordat hij het op eet :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Bolton piept op een lachwekkende toon als hij een andere hond ziet, schiet je echt van in de lach
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door yosca »

Yosca duikt op blote voeten. Ze gaat er bij liggen en likt ze helemaal af...dat kriebelt zo :D Ze heeft ook liever zweetsokken dan haar knuffel....
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

- Als er iemand binnenkomt zo snel mogelijk op zoek gaan naar een speeltje en die dan trots aan de gene brengen haha.

- Als de bel gaat snel naar het keukenraampje rennen kijken wie er aan de deur staat.

- Als ik zelf is gek aan het doen ben op de muziek dan wil mevrouw altijd mee dansen:D
Joppe

Ongelezen bericht door Joppe »

Joppe rent als een idioot zijn bench in als hij iets gesnaaid heeft wat niet voor hem bestemd is, meestal een sok, of een ander stuk wasgoed.
Hij denkt zeker slim te zijn, want hij gaat er in de bench bovenop liggen, zodat we het niet zien.
:eusashhh:
Alleen moet hij nog leren dat hij dat beter wat rustiger kan doen, nu hebben we meneer direct door, want het valt op dat hij met zoveel vaart zijn bench in duikt :D
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Dana blaft nooit naar onbekenden dus waaks kan ik haar echt niet noemen. Wat ze wel doet is voor 't raam staan blaffen als er iemand voorbij loopt die ze kent. Ook in 't bos als er iemand ver voor ons loopt, waar ze dan niet heen mag rennen van mij, gaat ze blaffen van: joehoe, hier ben ik, kunnen jullie even wachten of hierheen komen?
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

- Ziva wil altijd als ze wakker wordt/uit de bench komt, heeeeeeeel erg veel knuffelen en geaaid worden ze loopt dan continu tegen je benen aan en onder je door... :verliefd1:
- Ze direct onder de tafel rent en gaat liggen als ze iets heeft wat ze niet mag.. Zo van 'Na na na na, kunnen jullie lekker toch niet bij!'
- Ze af en toe denkt op bed te mogen.. Loopt een stukje achteruit, neemt een aanloop, en springt boven op je hoofd om vervolgens bij je in slaap te vallen :verliefd1:

En nog een hoop meer.. :lol:
lara-puk

Ongelezen bericht door lara-puk »

mika's meest grappige gewoonte is het snuffelen aan de kruin van mensen hun haar. Wanneer wij op de bank zitten die vrij in de kamer staat, vindt ze het geweldig om haar poten op de rugleuning te leggen en je hoofdhaar helemaal af te snuffelen. Hoe langer iemands haar is, hoe geweldiger zij het vindt.

FEdors grappigste gewoonte is zijn naapen van de katten: zij ind e vensterbak slapen? ik ook in de vensterbnk slapen.... Hij pastt erbijna niet op, en als hij zich er dan eindelijk op gemanouvreerd heeft kan hij er ook bijna niet meer af, maar hij vindt het geweldig
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door yosca »

Joppe schreef:Joppe rent als een idioot zijn bench in als hij iets gesnaaid heeft wat niet voor hem bestemd is, meestal een sok, of een ander stuk wasgoed.
Hij denkt zeker slim te zijn, want hij gaat er in de bench bovenop liggen, zodat we het niet zien.
:eusashhh:
Alleen moet hij nog leren dat hij dat beter wat rustiger kan doen, nu hebben we meneer direct door, want het valt op dat hij met zoveel vaart zijn bench in duikt :D
Ja... dat doet Yosca ook... Geweldig vind ik dat.
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

Geinig topic :D en al erg leuke eigenaardigheden gelezen :D :applaus:
Max houdt van rennen met andere honden en dan tussendoor maakt hij ook nog kleine pirouetjes 8)
Max kronkelt steeds tussen je benen door als hij de kans krijgt en hij moet je altijd begroeten met een speeltje in zijn bek

Gijs moet zich altijd na het eten even "uitleven" op zijn nijlpaard van de Ikea. Maar waarom moet hij dat nou altijd naast mij doen?
Hij komt echt naast me staan en neemt het er dan even van :shock: Arm nijlpaard :roll: :lol:
Gijs kan heel goed springen, zeker als we met zijn etensbak naar de tuin lopen :wink:
Als ik in mijn nette kleding naar beneden kom lopen, dan weet Gijs al dat ik naar een afspraak moet en dan loopt hij vanzelf al zijn bench in en wacht dan op een kluifje 8)

Jack was de grootste boef vroeger, maar tegenwoordig slaapt hij voornamelijk. Hij kan vreselijk lief snurken :verliefd1:
Zijn liefste eigenschap is dat hij ons voor 110% vertrouwt en eigenlijk nergens bang voor is, dus als ik over een dunne balk loop en hem zeg dat het kan, dan loopt hij zo achter me aan.
Hij poept altijd in de bosjes of aan de waterkant (en is er al eens al poepend in gevallen :lol: )
En ik vergeet het belangrijkste !!! Jack heeft een ongelofelijk hoog knuffelbeergehalte, dus bijna iedereen die langs hem loopt, MOET hem even een aai geven! Het is een echte mensen-hond :verliefd1:
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Tiene
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tiene »

Als ik in een greppel ben gesukkeld :oops: en er niet meer uitkom, zeg ik : Jack help mij, dan zet hij zich dwars voor mij, stevig op de grond, zodat ik mij aan hem kan vasthouden, en hij blijft werkelijk staan tot ik volledig verlost ben uit deze absurde situaties :D .
Your dogs loves you, when No body else does
Plaats reactie