We waren even lekker gaan uitwaaien op het strand vanmorgen, niks aan de hand guus was lekker aan het spelen met zijn bal.
Maar omdat ik niet wil dat hij alleen maar met de bal bezig is pak ik hem na een tijdje altijd af en dan is dan moet hij maar wat anders gaan doen.
Ziet de gluiperd in de verte een man staan die met de bal aan het gooien is dus.......er opaf
Maar dat werd niet echt op prijs gesteld door de hond een engels bull en die waarschuwde een paar keer dat hij van de bal moest afblijven.
Guus heeft de boodschap begrepen druipt af en komt teleurgesteld aanlopen komt die hond achter hem aan en grijpt hem in zijn flanken beukt tegen hem aan en is in ieder geval niet van plan om iets leuks te gaan doen
En toen voor het eerst werd Guus me toch booooos
Het was ook gelijk klaar en Guus lkwam zelf ook stiekem een beetje verbaasd maar wel trots naast me lopen, de man keek even of zijn hond niks had maar die had niks, Guus had een beetje bloed bij zijn snuit maar dat stelt ook niet veel voor gelukkig.
Hij heeft daarna nog even heerlijk gespeeld met een andere hond die we tegenkwamen en was al snel niet meer onder de indruk van alles maar ik wel ...........
Ik heb toen we thuiskwamen zijn wondje ontsmet en hij werd hier door de kinderen met allemaal aaaaaaah zielig en oooooh hij bloed ontvangen
en ligt nu te genieten van zijn heldendaad