Blubberfeestje

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

Lupos schreef:
Yoran99 schreef:
Ik heb nergens geschreven dat ik vind dat hij te weinig eten krijgt dit wil ik ff rechtzetten, dit maakt jij ernu blijkbaar van, ik had gewoon geschreven dat ik hem volgens mijn mening te mager vind maar dat dat ieders mening is de ene ziet liever een slankere hond en de andere een vollere, maar ik heb nergens gesugereerd over te weinig eten.
Al;s dat zo was geweest had je het niet weg hoeven halen he :eusashhh:
Dan moet jij leren lezen, of lees je alleen maarwat je wil lezen blijkbaar, ik heb dat nergens geschreven :?
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Yoran99 schreef:
Lupos schreef:
Yoran99 schreef:
Ik heb nergens geschreven dat ik vind dat hij te weinig eten krijgt dit wil ik ff rechtzetten, dit maakt jij ernu blijkbaar van, ik had gewoon geschreven dat ik hem volgens mijn mening te mager vind maar dat dat ieders mening is de ene ziet liever een slankere hond en de andere een vollere, maar ik heb nergens gesugereerd over te weinig eten.
Al;s dat zo was geweest had je het niet weg hoeven halen he :eusashhh:
Dan moet jij leren lezen, of lees je alleen maarwat je wil lezen blijkbaar, ik heb dat nergens geschreven :?
nee, niet meer omdat je het verwijderd hebt... jammer voor jou kun je dát dan wel weer lezen onder je post. Ongeveer een half uur nadat ik gereageert had, was ineens jouw post verandert...rara hoe kan dat? Kaboutertjes denk ik. Zo en nu ben ik er klaar mee. Het is zinloos en er is iemand gekwetst die absoluut niet gekwetst had hoeven worden :evil:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Het zijn leuke foto's geworden, zo te zien is het erg gezellig geweest!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

Lupos schreef:
Yoran99 schreef:
Lupos schreef: Al;s dat zo was geweest had je het niet weg hoeven halen he :eusashhh:
nee, niet meer omdat je het verwijderd hebt... jammer voor jou kun je dát dan wel weer lezen onder je post. Ongeveer een half uur nadat ik gereageert had, was ineens jouw post verandert...rara hoe kan dat? Kaboutertjes denk ik. Zo en nu ben ik er klaar mee. Het is zinloos en er is iemand gekwetst die absoluut niet gekwetst had hoeven worden :evil:
Ja ik heb mijn post aangepast en dat onken ik niet, maar erstond niet wat jij ernu van maakt :evil:
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Brunoboy

Ongelezen bericht door Brunoboy »

Zullen wij bij de geopende topic van Janneke (Blubberfeestje) houden?

Nogmaals Janneke jij hebt hele leuke foto's geplaatst!
Zo te zien hebben ze zich allen goed vermaakt!
Geweldig!
Juno
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Juno »

Janneke, jouw jongens zijn prachtig!! Dat ze mooi gespierd zijn komt ook omdat je er zoveel mee doet natuurlijk. Het uitzwaren moet nog beginnen, we hebben het over een pupperdje van net 1 jaar. Trek je de opmerkingen niet aan, hoe moeilijk dat misschien ook is. :groteknuffel:
Groetjes, Milou
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Skatje....jij hebt prachtige honden :klasse: :verliefd1: en voor de rest vind ik dit een totaal nodeloze discussie..
Afbeelding
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Ik zie dat Cedro vandaag jarig is. Hartelijk gefeliciteerd met je eerste verjaardag en natuurlijk ook alle broertjes en zusjes.
Ik vind het geweldige foto's. En ja bij bruin zie je altijd meer kleuren dan bij zwart. Zwart is nu eenmaal zwart.
Wij zien bijna iedere week een broertje en meerdere zusjes van Donna en ook zij verschillen in kleur en ook in gewicht. De reuen zijn gewoon zwaarder en onze Donna is de lichtste (in gewicht) van het hele stel.
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Geniet van jullie honden, ze zien er goed uit. Daarbij zijn ze net 1 jaar oud en nog lang niet volgroeid.
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Ik vind het een totaal onzinnige discussie.

Ik kan mij Jannekes standpunt dan ook zeer goed indenken, maar ook die van Dorine

Als Janneke foto's post van Chedro, vanaf het begin af aan dat ze puppy foto's showde toen Chedro net bij haar was, kreeg ze commentaar...Dat commentaar luidde dat ze te veel met Chedro ondernam er stonden te veel foto's op van de dingen die ze inderdaad met Chedro had ondernomen maar hoe Janneke met hem omgaat kunnen jullie niet van het beeldschermpje getuigen, dat kan ik zelfs als 1 van Janneke's beste vriendinnen niet vertellen, domweg om dat ik er niet altijd ben. Pas als je altijd bij iemand bent dan kan je hier over oordelen, maar niet van een foto af wat wel gebeurde.
Nu wordt er weer geoordeeld over hoe mager Chedro was, dus wederom kritiek. Gelukkig kan ik hier wel mijn oordeel over geven, ook in het echt zie je Chedro's ribben niet...Dus hoezo te mager???
Janneke zegt alleen dat ze het verschil kan zien omdat ze vers voert, dit is haar mening, dit mag...Ook ik ben overtuigd versvoerder, ook al krijgt Bo sinds de vakantie 50/50.

Het iedere keer gevit op Janneke, ik word er letterlijk doodziek van omdat het volkomen onterecht is.

En ja! Ik kan dat 100% echt beoordelen en niet omdat ik aan vriendjespolitiek doe maar gewoon mijn ogen gebruik. Als ik kritiek had op Janneke, wat ik niet heb, dan zou ik het uiten. Als ik kritiek heb op Tamara (Terra5) of Boukje (sorry dames dat ik jullie er bij haal) dan uit ik dat maar dan uit ik het wel als mening, als mijn mening. En ja ook ik heb wel eens kritiek op mijn vriendinnen maar dan moet het wel terecht zijn.

Dit is niet terecht!!! En dan je topic aanpassen? Waarvoor? Als je iets typt dan moet je er achter kunnen staan of hier eerlijk voor uit komen maar niet veranderen.
Marcail
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marcail »

Het mag dan een nodeloze discussie zijn en ook helemaal niet nodig in de fotohoek, maar als er fel gereageerd wordt ( wat ook niet nodig is) lopen de gemoederen weer hoog op.

Als @ stefmail aangeeft dat er al vanaf het begin veel kritiek geweest is op Janneke en op de wijze waarop er met Cedro is omgegaan ( waar ik helemaal niets vanaf weet en ook niet eens wil weten) zullen daar ook zeker goedbedoelde adviezen zijn geplaatst.

Als je van schrale labradors houd, moet je het in andere lijnen zoeken dan waar Cedro uit komt, dat is mijn mening.
Ieder zijn keuze, en daar zijn we gelukkig allemaal vrij in.

Buy the way Cedro gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!!
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Cedro van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag :feest3:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Neem maar van mij aan dat dit niet zo is.
Marcail schreef:Het mag dan een nodeloze discussie zijn en ook helemaal niet nodig in de fotohoek, maar als er fel gereageerd wordt ( wat ook niet nodig is) lopen de gemoederen weer hoog op.

Als @ stefmail aangeeft dat er al vanaf het begin veel kritiek geweest is op Janneke en op de wijze waarop er met Cedro is omgegaan ( waar ik helemaal niets vanaf weet en ook niet eens wil weten) zullen daar ook zeker goedbedoelde adviezen zijn geplaatst.

Als je van schrale labradors houd, moet je het in andere lijnen zoeken dan waar Cedro uit komt, dat is mijn mening.
Ieder zijn keuze, en daar zijn we gelukkig allemaal vrij in.

Buy the way Cedro gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!!
hetty1805

Ongelezen bericht door hetty1805 »

Bravo, toch nog gelukt om iemand van het forum te jagen, kun je trots op zijn....

Janneke, kom op meid, het is het niet waard...Knuf voor jou en je mannen!
Gesloten