Indy niet in orde..

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
indy

Ongelezen bericht door indy »

Ten eerste is het nu het belangrijkste dat Indy nu spoedig zal herstellen.
Ik ben vandaag met Maaike mee geweest naar de DA en ik kan je zeggen dat de DA van Indy er alles aan doet om haar zo snel mogelijk weer beter te maken.

Uit eigen ervaring weet ik dat je niet snel terecht kunt in Utrecht.
En dat je er dan ook alleen maar terecht kunt als je hondje meer dood dan levend is....
Indy is zo op het oog redelijk maar ik heb haar nu een tijd meegemaakt en dit is verrreweg de oude Indy.

Er word voor 200% gewerkt aan het herstel van Indy door zowel de DA als door Maaike.
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Heel veel sterkte!! Hier wordt geduimd voor maandag!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Ik lees nu net dat het nog steeds niet goed gaat met Indy, wat vind ik dat erg voor jullie. Ik hoop dat dit nieuwe jaar vanaf nu alleen maar positieve dingen voor jullie mag brengen, het is nu wel genoeg geweest. Héél veel sterkte en beterschap, ik zal voor jullie duimen. Warme groetjes van Alice.
Afbeelding
Annemiek

Ongelezen bericht door Annemiek »

Jee wat een nare berichten, lees het nu pas.
Heel veel sterkte voor jullie. Het liefste zou je nu gaan, wachten duurt zo lang. Is niet anders helaas. Hopelijk is het het weekend een beetje uit te houden. Niks erger dan je schat zo te moeten zien.

Ik duim voor jullie :groteknuffel:
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Ik wens jullie heel veel sterkte en dat Indy snel weer beter wordt.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Indy had vanmorgen weer een blauwe tong, Maaike voert de Rymandil op naar 3x per dag. Vanaf zondagmiddag 5 uur stopt de medicatie en moet Indy dus zonder verder. Het is dus heel spannend..
Maandag gaan ze naar Utrecht. Het is nog niet duidelijk wat er daar gaat gebeuren.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Een blauwe tong, dat doet mij denken aan zuurstof gebrek. :? En niet zozeer aan pijn als oorzaak.
Indy kan natuurlijk wel pijn hebben, maar of dat de oorzaak van de laatste symptomen is? :roll:

Ik hoop maar dat ze maandag iets voor Indy kunnen doen. Het is nog lang geen maandag............. :(
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Vreselijk... Ik weet precies hoe Maaike zich nu zal voelen. Volkomen machteloos en continu piekerend...komt het nog goed, hoe ligt ze, hoe kijkt ze, hoe loopt ze...? Hartverscheurend en vermoeiend.

Ik hoop echt dat ze maandag korte metten maken en haar behandelen in Utrecht. Geen gezeik over overbezorgde baasjes meer!!

Veel sterkte, Maaike, en geef Indy maar een dikke knuffel van me. Maya natuurlijk ook, want die zal ongetwijveld aanvoelen dat er iets aan de hand is.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

Jeetje lees nu de berichten over Indy pas. Ik hoop voor Maaike en Indy dat ze er maandag eindelijk achter komen wat ze mankeert. Vreselijk om je hond zo te zien en dan te moeten afwachten. Wel fijn dat haar DA zo alert is.
Indy hier wordt voor je geduimd, kop op snel beter worden hoor, zodat je weer lekker van je vriendinnetje en je baasjes kan genieten en weer lekker kan ravotten :braaf:
Lindsay88
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lindsay88 »

Ook wij duimen hier verder hoor... :) Het duurt nu wel erg lang voor Indy!! Dus knuffels voor Indy&Maya en jullie zelf natuurlijk! :)
Liefs, Lindsay & Tessa
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Duimen draaien op volle toeren!! :duimen:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Yara

Ongelezen bericht door Yara »

Els, dank je wel meis voor je berichtgeving! :knuffel: :bloem:

En iedereen die gereageerd heeft, dank jullie wel voor jullie medeleven. :groteknuffel:

Voor degene die vinden/denken dat mijn da niet adequaat heeft gereageerd wil ik graag eea toelichten. Indy is vorig weekend weer ziek geworden met vergelijkbare symptomen als de vorige keer. Er zijn afgelopen week verschillende test gedaan en ze heeft ondertussen ook medicatie tegen de pijn gekregen. Alles is in overleg met mij gedaan. De da is zelf afgelopen week over Utrecht begonnen, voordat ik het zelf ter sprake bracht. Alleen is het nu zo rond de feestdagen dat je alleen in Utrecht terecht kan als het spoed is, en dat is Indy niet. Haar klachten zijn (nog) niet ernstig genoeg. Wel heeft mijn da voor a.s. maandag een afspraak afgedwongen in Utrecht en kunnen daar dan om 11.45 uur terecht. Tot die tijd is het afwachten helaas. Ze krijgt tot morgenmiddag 17.00 uur haar medicatie en laatste keer eten. Daarna mag ze niets meer hebben.
Wel is haar pijnstilling sinds vandaag verhoogd in overleg met mijn da. Vanmorgen bij het geven van haar medicatie, wat ruim op tijd was, zag ik dat haar tong weer blauw aan het worden was. Gelukkig niet zo erg als gisterochtend en het trok al weer snel bij.
Het blauw worden van haar tong (bek) is echt een reactie op pijn. Het is geen zuurstof gebrek. Daar waren we eerst bang voor, maar ze heeft het niet benauwd en is niet kortademig. Ze hebben haar daar uitgebreid op onderzocht en alles was goed.

Dus in ieder opzicht hebben zowel mijn dierenartsen als ik er alles aan gedaan wat we konden deze week. Nu is het afwachten op Utrecht, hopelijk krijgen we daar eindelijk antwoorden.
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Veel succes maandag, Indy meid we duimen voor je en we houden van je!!! Kom op meissie!!
groeten chester en Bolton
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nou hopelijk kunnen ze haar in Utrecht snel helpen bij wat er ook maar aan scheelt. Dit is voor jullie ook om gek van te worden immers :( Ik blijf duimen hoor!
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Anne.

Ongelezen bericht door Anne. »

Heel veel sterkte en succes, we blijven duimen hier!!
Plaats reactie