Ook een hele knappe Brego met oud en nieuw

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Jess

Ook een hele knappe Brego met oud en nieuw

Ongelezen bericht door Jess »

We zijn met oud en nieuw niet thuis gebleven. We gingen naar een neef van mijn man en gelukkig kon Brego gewoon mee. Bullet hebben we bewust thuis gelaten omdat het voor hem te druk zou zijn. Alleen thuis heeft hij meer rust dan in een huis vol mensen.

Voor Brego hadden we de Doggyride mee, is nl 10 min fietsen, en dat ding kwam goed van pas.
Tijdens het eten ligt Brego altijd in zn bench en daar dus ook. Er waren aadig wat mensen binnen, maar hij ging gewoon lekker ergens liggen en vond t allemaal wel best.
Om half 11 heb ik de laatste ronde met hem gelopen tussen al aardig wat knallen in de wijk. Maar onze held deed wat hij moest doen, keek af en toe op en wandelde vervolgens weer relaxed door. Zelfs toen er aan de overkant van de straat wat knallen vielen merkte je niks aan hem.
En toen.....was het bedtijd. Ik heb hem in de Doggyride gelegd en heb hem wakker moeten maken toen we weer naar huis gingen. Hij heeft door alle drukte heen liggen slapen. :shock:

We zijn dus weer megatrots op onze kleine held. Nog geen 5 maanden oud, maar nu al alle rust en zekerheid van de wereld. :verliefd1:
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Knap hoor Brego!!
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Goed zo Brego!!!
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Wat een stoere vent is Brego! Ik denk dat het in de genen zit :wink: Molly was ook helemaal niet bang voor het vuurwerk! Sterker nog ze vond het prachtig, ze zat kwispelend voor het raam het vuurwek te volgen.
Afbeelding
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Wow, wat een kanjer! Goed gedaan hoor!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Knap zeg! :D
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Goed gedaan hoor!
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Hihi daar mag je ook wel trots op zijn hoor! :D
toos

Ongelezen bericht door toos »

Lekker he dat is altijd zo fijn als het zo kan gaan!!
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Je bent zeker een knappe stoere vent Brego, je hebt keurig gedragen zoals mama Gaia je had geleerd :D
Maar met zo'n pa en ma moet je wel een stabiel karakter hebben toch :) fijn dat ze dat goed hebben door gegeven aan jou :D
Afbeelding
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

Marlotte, leuk is dat he, dat je echt merkt dat ze zoveel van papa en mama meekrijgen.

Toos en Grietsje, ik heb echt nog nooit zo'n makkelijke pup meegemaakt. Hij gedraagd zich gewoon als een volwassen hond met rare, nieuwe ervaringen.
Zelfs mijn ouders die altijd zeiden dat labs moeilijke en drukke honden zijn (tja, die onopgevoedde van de buren idd) waren helemaal onder de indruk toen ze 2e kerstdag op hem pasten. :D
Plaats reactie