Met de BUS

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Rocco

Met de BUS

Ongelezen bericht door Rocco »

We moesten vandaag voor controle naar het dierenziekenhuis maar hadden 1 probleem: geen auto. Onze Rocco heeft vanwege zijn dubieuze verleden een angst voor ALLES en bussen en vrachtwagens waren 2 jaar geleden nog niet eens dingen waar hij bij in de buurt kwam laat staan dat ie IN een bus zou stappen. Nu hadden we geen keus en alle moeite van de afgelopen jaren werd beloond :D
Rocco stapte zonder problemen de stadsbus in voor een rit van 10 minuten. Het was best spannend, vooral als er mensen in en uitstappen en druk lopen doen. Maar uiteindelijk is hij lekker naar buiten gaan kijken.
Het lijkt zo simpel en logisch allemaal maar voor ons is dit een feestje waard en een enorme stap voorwaarts. :klasse:
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

:applaus: Knappe Rocco
Ik kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent hoor, het is toch een hele overwinning :klasse:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat knap zeg! :D
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Helemaal ge-wel-dig!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door yosca »

Super. Kan me voorstellen dat je dan best trots bent :klasse:
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Goed zeg!! Daar kun je met recht trots op zijn!!
Rocco

Ongelezen bericht door Rocco »

We hebben de hele reis zitten glunderen en hem de hemel in geprezen. De andere passagiers zullen wel gedacht hebben wat zijn dat voor lijpe lui met die hond :lol: maar het leuke was dat hij op de terugweg het al helemaa snapte! de bus kwam aanrijden :orange3: en hij stond al helemaal klaar om in te stappen voordat de deur openging... :)
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Super! De eerste keer openbaar vervoer is altijd spannend..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
amfaasse

Ongelezen bericht door amfaasse »

Je mag best trots op hem zijn, Met diedje heb ik het zelfde gehad voordat ik hem kreeg was hij niet echt buiten geweest. Maar nu na veel training, gaat hij overal in mee met het openbaar vervoer.
Ik wil wel als tip meegeven dat je dit regelmatig moet bijhouden.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Fijn dat het reizen met het OV zo goed gaat. :D Maakt het leven voor jullie ook weer een stuk makkelijker neem ik aan. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Daar mag je ook zeker trots op zijn....
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Wauw wat goed van Rocco :applaus:
Lennart

Super!

Ongelezen bericht door Lennart »

Super, misschien gaat 'ie het zelfs wel leuk vinden! Mijn Luna begint al te kwispelen als ze een bus in de verte ziet, als ze er in mag vergeet ze zelfs dat ze nog een kont heeft en loopt ze schuddend met haar achterwerk de bus in :D
Plaats reactie