Potverdorie (zéér gekuisde versie), wat zal jij je vreselijk voelen... Kan het me helemaal voorstellen (jammer genoeg wel...) dat beangstigende gevoel. En arme Indy weet ook niet wat haar overkomt. Konden ze af en toe maar een minuutje praten...
Veel sterkte vanmorgen (jij bent daar nu al, als het goed is)!! Ben heel erg benieuwd...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
De zorgen die jullie over haar moeten hebben............. beangstigend al deze rare symptomen en je wilt zo graag iets voor haar doen, maar kunt niets. Sterkte, heel veel sterkte maar weer!
Arme Indy en arme jij
Wat een ellende zeg.
Ik hoop dat deze nieuwe symptomen (dat trekken met de poten) misschien weer een nieuw licht op de zaak schijnt en dat ze heel snel erachter komen wat er nu met je meisje aan de hand is.
Heel veel sterkte!!!!
Jeetje wat een pech, arme Indy en jij. Ik hoop dat je vanochtend meer duidelijkheid hebt gekregen over wat er mis is. In ieder geval veel sterkte en voor jou en Indy
het klinkt zo afgezaagt vrees ik,maar ik wens jullie weer heel veel sterkte.
die arme indy wat een ellende is dit voor jullie.
ik hoop dat ze snel weten wat indy mankeerd.
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Dat trekken met de achterpoten en staan met een geekromde rug kan ook allemaal met pijn in de buikstreek te maken hebben.
Natuurlijk hoop ik ook dat er snel duidelijkheid komt want dit is zo zielig....
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007