Wie heeft bij jullie de naam verzonnen?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

lol@likkielennard, zou je worden aangekeken als de dorpsgek waarschijnlijk :D :wink:

Bij ons heeft een cavia vroeger pilsje geheten :D
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

AnP schreef:lol@likkielennard, zou je worden aangekeken als de dorpsgek waarschijnlijk :D :wink:

Inderdaad. :mafkees:

Pilsje?
Leuke naam :lol:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Jess&Max schreef:
AnP schreef:lol@likkielennard, zou je worden aangekeken als de dorpsgek waarschijnlijk :D :wink:

Pilsje?
wij hadden 4 cavia`s met de namen: knofje,bamse,deze,en die :? ook door de kinderen verzonnen :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Ondanks dat ik al een behoorlijke tijd op mezelf woon ;-), zijn beide namen door mijn ouders bedacht.

Mijn moeder kwam met Terra, er speelde in die tijd in GTST een meisje met die naam. Aangezien mijn moeder in die tijd nog GTST keek, kwam zij met die naam en die vond ik gelijk al leuk :-)

Een tijd geleden was ik al aan het verzinnen voor een naam voor een pup.. Mijn vader kwam toen met Anouk, naar de zangeres, jaja een hippe pa :D Maar de naam moest toen met een D beginnen (was toen nog bij een andere fokker), dus zei hij Danouk.. Pup ging toen niet door.. Maar toen we vorig jaar voor een pup gingen, kwam deze naam gelijk weer omhoog. Aparte naam, die gelijk goed klonk :-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Jess&Max

roef schreef:
Jess&Max schreef:

Pilsje?
wij hadden 4 cavia`s met de namen: knofje,bamse,deze,en die :? ook door de kinderen verzonnen :D
Geweldig :applaus: :lol:
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Leuk om al de namen te lezen :D
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

roef schreef:roef is een oud germaanse naam en een verbastering van roelof en dat betekend :edele wolf
't is dan wel geen hondje (alhoewel hij af en toe best iets van een labrador weg heeft :D ), maar mijn petekindje heeft Roelf, ook een verbastering van Roelof en ik heb nooit geweten wat het betekent. Leuk om te weten!
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
-marije-

Ongelezen bericht door -marije- »

wij hebben de naam Bella overgenomen van de fokker.
Bella heet eigenlijk voluit Isabella maar ja dat is zo'n mond vol. als ze echt niet luistert dan roepen we nog wel eens Isabella. dan weet Bella dat ze toch echt iets vekeerd heeft gedaan :D
Nienke & Foofer

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Wij hebben de naam wel samen gekozen, eerst wilde ik Grover en mijn vriend Major. Maar dat vonden we van elkaar niets!
Maar ach hij wilde eerst een Jack Russel en ik een golden retriever dus de naam was daarna vrij "simpel" 8)

Oh ja Foofer is een tekenfilmserie van vroeger (die met de blauwe hond).
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Suzette is vernoemd naar haar tante Teuntje, die Suzy Q of Joe Batt's Arm als stamboomnaam heeft. Sugar, de moeder van Suzette, is de zus van Teuntje. Dus echt tante Teuntje, waar ze naar vernoemd is...

Vond het ook wel een leuke naam voor een stoere blonde bitch... Dan roep je Suzette en verwacht iedereen een lieve zachte schat, en dan komt Terror Suzy de hoek om rennen... :verliefd1:

Ik wilde haar eerst Dolly noemen, Blonde Dolly, maar mijn zus zei meteen: "Nee, dat is het eerste gekloonde schaap, dat kan je dat kind niet aandoen".
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
lara-puk

Ongelezen bericht door lara-puk »

:D niemand: de hondjes hadden al een naam van het KNGF toen ze bij ons kwamen
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

De naam moest met een M beginnen. Maar de puppies waren toen nog niet geboren. Dus we wisten niet of het een reu of teef zou worden.
Max vond mijn man een geweldige naam voor een reu.
Maggie zou het worden als het een teefje werd. Vernoemd naar de labrador die meespeelt in de film River Wild.

Toen het nestje geboren werd, kregen wij onze Max. Maar er was nog een Max in het nestje, vandaar Mister Max.

Bijna 2 jaar later besloten we voor nog een teefje erbij. Het nestje moest met een Q beginnen. Vandaar Quickstep Maggie.
Mila01

Ongelezen bericht door Mila01 »

Nienke & Foofer schreef:Wij hebben de naam wel samen gekozen, eerst wilde ik Grover en mijn vriend Major. Maar dat vonden we van elkaar niets!
Maar ach hij wilde eerst een Jack Russel en ik een golden retriever dus de naam was daarna vrij "simpel" 8)

Oh ja Foofer is een tekenfilmserie van vroeger (die met de blauwe hond).
Hahahah jaaaaa van FOOFUH SKATJE!!!
Jess&Max

Ja die was leuk.
guusje

Ongelezen bericht door guusje »

Mijn man en ik hebben de naam verzonnen. De kids vonden hem eerst niet stoer genoeg, maar nu zijn ze er al aan gewend.

Guus, is toch een hartstikke stoere naam?! 8)
Plaats reactie