Zoals gewoonlijk laat ik op werkdagen Dempsey om 5 uur s´ochtends uit.
Normaal gesproken heerlijk rustig maar vandaag dus niet.
Ik liep heel relax met Dempsey toen er ineens 2 herdershonden uit een woonhuis stormden recht op Dempsey af 1 ervan hing gelijk in de nek van Dempsey en maakte scheurende bewegingen ik had het niet meer ,de eigenaar schreeuwde maar dat maakte geen indruk en zei maar oh sorry sorry

jah opdat moment had ik daar niks aan ik was woedend ik dacht alleen maar hoe krijg ik Dempsey los ,de eigenaar probeerde haar hond weg te halen ging daarbij door de gladheid op haar plaat,er zat niks op om dus zelf in te grijpen ik weet dat ik het risico liep om zelf door de herder gegrepen te worden maar kon het niet meer aanzien,ik had het handvat van de flexriem in mijn handen die best groot en zwaar is en sloeg ermee tegen de kop van de herder en warempel hij liet los pffffffff wat een opluchting.Liep gauw weg en schreeuwde (sorry voor de herderliefhebbers k#therders)Ik dacht ga gauw naar huis kijken wat de schade is dan hoort ze nog van me

Het gekke ervan het vrouwtje was dus meer onder de indruk dan Dempsey die zat me de hele weg aan te kijken en te kwispelen

Ik vraag me af wat hij dacht ,trots op zichzelf omdat hij denkt dat hij de herder van hem afgeschut heb ,of is hij trots op zijn vrouwtje die hem gered heeft