Zo, ben wat opgeknapt om hier even te reageren......
Allemaal die gereageerd hebben, op mijn geopende topic mijn kanjer

bedankt hiervoor, maar ik had op dat moment het wel anders verwacht, maar goed van velen heb ik ook gelezen, dat ze weinig of haast nooit daar kwamen om gedichten te lezen.
Omdat Bruno (toen ik het gedicht schreef) 4 maanden was overleden, en niets meer te schrijven heb, betreft dingetjes wat wij samen deden, en geen recente foto's meer kan plaatsen, daarom dacht ik, laat ik eens een mooi gedicht schrijven, hoe ik mijn kanjer zo erg mis, en na 2 maanden nog

geen reactie, toen heb ik maar geschreven, gooi deze topic er maar uit.
Was best wel verdrietig, daarom liet ik niet veel van mij horen, maar ik wilde niet weggaan, de gedachten had ik wel op dat moment, maar er zijn nog velen op dit forum, waar je leuke en soms minder leuke dingen, met elkaar kunnen delen, en niet te vergeten de vele bruikbare tips, vandaar dat ik blijf!.
Tijdje later zag ik dat Lucia een berichtje had geplaatst in de koffiecorner, om er op te wijzen, dat er een gedicht was geplaatst, en niet een heeft gereageerd, en wel ontzettend veel lees-mensen..
Sommige reacties wat ik kreeg, heb ik ook niets mee, al helemaal niet om daar een discussie van te maken, die hadden beter niet kunnen reageren, ja dit wilde ik toch even kwijt!!!
Lucia, toppie dat je dit voor mij hebt gedaan, en weet wel zeker dat velen het ook wel gemeend hebben, om een reactie alsnog te plaatsen.
Sommige hebben het al gezien, dat wij weer een nieuw hondje willen, en als alles goed gaat en de natuur doet goed zijn werk, dan komt ons pupje half februari 2010...
Later meer!