Sterkte met je moeder
Heftige minuutjes
-
Charella
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Net een telefoontje gehad na 2,5 uur wisten ze al wat het was spierreuma ze mocht gelijk naar huisZootje schreef:Jeetje dat is slecht nieuws... Heel veel sterkte er mee... En laat je weten hoe het met je moeder gaat??
dat dit helpt en de pijn wegneemt je denkt altijd gelijk het ergste, zag ze al in een verpleeghuis zitten
-
Zootje
-
yosca
- Middelgrote hondenneus

-
Jess&Max
-
SammyBoy
Zoiets noemen we op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip volgens mij.chrissy schreef:Ik weet dat ze normaal gesproken de honden wel onder controle heeft 1 loopt altijd los de ander alleen als er geen hond in de buurt is het was erg vroeg dus ik denk dat ze dacht zo vroeg is er geen hond ,deur open zonder vooruit te kijken jah en toen liep ik er toevallig met Dempsey !SammyBoy schreef:Heb ik maanden geleden in park meegemaakt, 2 honden en 1 ging gelijk op Sam af en greep hem in zijn nek.
Sam gelijk liggen en niets doen, die hond heen en weer met zijn bek en grommen en die baas van verbazing toekijken.
Ik van enkele meters afstand erop gerend en gelijk snoekduik op de honden.
Die hond was al weg van de schrik voordat ik op het gras belandde.
Die baas is toen goed aangesproken door mij, heeft zijn verontschuldigingen aangeboden en hij is bleven wachten totdat hij van mij wist dat Sam niets had.
Sommige bazen houden hun hond uit liefde, maar hebben die niet in de hand.
Daarvoor zijn volgens mij trainingen...
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Dank je ,ze is er niet echt bekend mee ,ik heb zelf even gezocht op internet en zo te lezen is er een grote kans dat ze niet meer van de prednison afkomt en ze was al zo blij dat ze de laatste tijd veel afgevallen was blijkt dus ook door deze ziekte te komen (weinig eetlust)prednison staat bekent dat je daar zwaarder van word maarjah alles beter dan pijnJess&Max schreef:Pfff je denkt natuurlijk altijd het ergste![]()
Hopelijk slaat de prednison aan.
Was ze al bekend hiermee?
Lijkt me verschikkelijk om te horen.
Sterkte voor je moeder
-
Jess&Max
chrissy schreef:Dank je ,ze is er niet echt bekend mee ,ik heb zelf even gezocht op internet en zo te lezen is er een grote kans dat ze niet meer van de prednison afkomt en ze was al zo blij dat ze de laatste tijd veel afgevallen was blijkt dus ook door deze ziekte te komen (weinig eetlust)prednison staat bekent dat je daar zwaarder van word maarjah alles beter dan pijnJess&Max schreef:Pfff je denkt natuurlijk altijd het ergste![]()
Hopelijk slaat de prednison aan.
Was ze al bekend hiermee?
Lijkt me verschikkelijk om te horen.
Sterkte voor je moeder
Wat een schok moet dat geweest zijn zeg
Het is over het algemeen bekend dat je dan idd bijna niet meer van de prednison af komt.
het is wel beter dan de pijn, maar wel een rot bijkomstigheid.
Je moeder heeft vandaag wel veel voor haar kiezen gehad.
Ze zal nog wel even tijd nodig hebben om het allemaal te verwerken zeg.
jij ook sterkte.
Lijkt me moeilijk om je moeder zo te zien.
-
chantal-77