Wormen

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Zeros

Wormen

Ongelezen bericht door Zeros »

Wie kan mij vertellen wat de symptomen van wormen precies zijn? Ik heb een vermoede dat Zeros er misschien last van heeft maar we weten het niet zeker. Hij eet de laatste tijd de meeste vreemde dingen op, zo heeft hij bijvoorbeeld twee kerstballen opgegeten, en pikt hij de laatste tijd af en toe dingen van het aanrecht, om ze vervolgens op te eten. Terwijl hij nog nooit iets van het aanrecht heeft gepakt!!

Nu dachten we in eerste instantie dat hij misschien niet genoeg meer had aan zijn voer? (KIVO) Maar later hoorde ik van iemand dat haar hond allerlei vreemde dingen begon te eten (plastic etc) en dat dat ook wormen bleken te zijn.

Iemand enig idee??
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Volgens mij kun je het soms ook in de ontlasting zien?? En als je het zeker wilt weten kun je de ontlasting ook nog laten testen.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Keo eet chronisch alles op wat hij te pakken kan krijgen, maar is in november nog ontwormd, dus ik denk niet dat het een symptoom is. Wel vreemd natuurlijk als hij het eerst niet deed.
Ik dacht dat je het ook kunt zien doordat een hond magerder wordt...
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door yosca »

Wormen kun je volgens mij zien omdat de hond diarree heeft, wel eet maar niet groeit of juist een hele bolle buik heeft. Soms zie je hele wormen in de ontlasting, maar wil je het heel zeker weten even wat ontlasting laten onderzoeken door de DA.
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
Plaats reactie