Onze eerste dag met Syrah
-
- Middelgrote hondenneus
http://www.fotoverkleinen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto uploaden en dan de maten 150x 130 opgeven voor het hele kleine fotootje onder je naam (avatar) of 400 x 200 voor onder je berichtje (banner). Kijk anders even onder creatief met je labrador - creatief. Daar staat alles uitgelegd... want meer weet ik er ook niet van
. Als het gelukt is kan je in je profiel het fotootje laden.
Foto uploaden en dan de maten 150x 130 opgeven voor het hele kleine fotootje onder je naam (avatar) of 400 x 200 voor onder je berichtje (banner). Kijk anders even onder creatief met je labrador - creatief. Daar staat alles uitgelegd... want meer weet ik er ook niet van

Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Syrah is een heel knap meisje Willie, ik heb de pupjes vorige week zaterdag allemaal gezien 

Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
-
- Speurneus
2e nacht met Syrah
Ik lees dat een aantal van jullie ook in spannende afwachting zijn van de grote komst...leuk zeg!
Hier onze 2e nacht achter de rug met Syrah. Ze meldt zich ongeveer 2x keer in de nacht, dan laat ik haar buiten plassen. Dat gaat prima maar als we dan weer binnen zijn heeft mevrouw lekker zin om te spelen. Dus terug in de bench en weer verder slapen lukt dan niet. Ik zet haar wel in de bench en laat haar daar met de knuffels spelen. Ik blijf dan zelf voor de bench zitten tot ze wat moe wordt en weer gaat slapen. Dan sluit ik het deurtje weer en is het goed. Maar ik ben dan iedere keer wel zo'n half uurtje tot 3 kwartier verder en helemaal uit mijn slaap. Dus al met al weinig nachtrust.
Ik ga in ieders geval niet met haar buiten de bench spelen want dan gaat ze daar aan wennen ben ik bang. Nu weet ik niet of ik dit beter anders aan kan pakken, misschien heeft iemand nog tips of advies?
Overdag gaat het allemaal erg goed. Vandaag geen ongelukjes meer gebeurd binnen. We gaan consequent na ieder slaapje, eten en spelen naar buiten. Meteen voor het huis in de straat klein stukje op en neer en hup mevrouw doet lekker haar p&p. Dus dat gaat super!
Ook slapen in de bench gaat goed overdag.
Groetjes
Willie
Hier onze 2e nacht achter de rug met Syrah. Ze meldt zich ongeveer 2x keer in de nacht, dan laat ik haar buiten plassen. Dat gaat prima maar als we dan weer binnen zijn heeft mevrouw lekker zin om te spelen. Dus terug in de bench en weer verder slapen lukt dan niet. Ik zet haar wel in de bench en laat haar daar met de knuffels spelen. Ik blijf dan zelf voor de bench zitten tot ze wat moe wordt en weer gaat slapen. Dan sluit ik het deurtje weer en is het goed. Maar ik ben dan iedere keer wel zo'n half uurtje tot 3 kwartier verder en helemaal uit mijn slaap. Dus al met al weinig nachtrust.
Ik ga in ieders geval niet met haar buiten de bench spelen want dan gaat ze daar aan wennen ben ik bang. Nu weet ik niet of ik dit beter anders aan kan pakken, misschien heeft iemand nog tips of advies?
Overdag gaat het allemaal erg goed. Vandaag geen ongelukjes meer gebeurd binnen. We gaan consequent na ieder slaapje, eten en spelen naar buiten. Meteen voor het huis in de straat klein stukje op en neer en hup mevrouw doet lekker haar p&p. Dus dat gaat super!
Ook slapen in de bench gaat goed overdag.
Groetjes
Willie
-
- Speurneus
ach wat een lekker bonbonnetje
fijn dat het zo goed gaat,en ik ga met Miep mee dat je niet bij de bench moet gaan zitten tot ze slaapt,daar krijg je aandachtsdraakjes van
en dat is moeilijk af te leren,dat piepen leren ze wel af.
kwestie van volhouden en dat geeft ze wel op hoor.
succes met je puppekind en geniet!!! ze zijn zo snel groot

fijn dat het zo goed gaat,en ik ga met Miep mee dat je niet bij de bench moet gaan zitten tot ze slaapt,daar krijg je aandachtsdraakjes van

kwestie van volhouden en dat geeft ze wel op hoor.
succes met je puppekind en geniet!!! ze zijn zo snel groot

-
- Speurneus
Wat een schatje
Ik hoop dat je gauw nog meer foto's laat zien, want het is een prachtige bruine pup.
En het p&p doe je volgens mij heel goed. En slapen... ach dat komt ook wel weer. Geniet er maar lekker van, want voor dat je het weet is ze al weer groot. Want het gaat zo snel. Dat lijkt jammer, maar eigenlijk wordt het dan pas echt leuk
Veel plezier en ook een beetje sterkte

En het p&p doe je volgens mij heel goed. En slapen... ach dat komt ook wel weer. Geniet er maar lekker van, want voor dat je het weet is ze al weer groot. Want het gaat zo snel. Dat lijkt jammer, maar eigenlijk wordt het dan pas echt leuk

Veel plezier en ook een beetje sterkte

Groetjes Erica, en een knuffel van Bram