Suzette gebeten...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Vreselijk esther! Ik hoorde het al van els en maaike, arme suzette. Je bent je vast helemaal rot geschrokken. Hopelijk houd je meisje er niks aan over, dikke knufferd voor haar :groteknuffel:
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Pff wat zal jij geschrokken zijn zeg :shock:
Hopelijk houd ze er geestelijk niks aan over :groteknuffel:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Dat is schrikken :shock:
en belachelijk dat zo'n hond niet eens luisterd, een hond die zich zo gedraagt en niet luistert moet je vasthouden vind ik!

Hoe gaat het nu?
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

bah wat akelig, hopenlijk voelt ze zich nu wat beter, en goed dat je die Gt toch laat komen, zo kun je de schade die miss wel is aangericht verhelpen hopenlijk :)
heel veel succes en beterschap, en ook een knuffel voor jouw voor de schrik :)
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Het gaat heel goed met Suus. Ik heb net een kort rondje met haar gelopen, ik kwam een Spaniel en een Golden retriever tegen die ze al kent, en daar was ze gewoon gekke enthousiaste Suus bij. Ik heb haar niet laten spelen met het oog op de krammetjes, maar ik was blij te zien dat ze dit goed oppakte.

Ik heb overleg gehad met Liset, de trainer, maar die zei dat het met het oog op spierpijn en de hechtingen beter is de les uit te stellen. Het is van belang dat ik morgen even op de 'plaats delict' met haar ga struinen, en dat ze met voor haar bekende hondjes weer vertrouwen opbouwt (mocht het vertrouwen beschadigd zijn).

Voor nu lijkt het allemaal goed te gaan, gelukkig...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Hopelijk houdt Suus er niets aan over.. Wat jammer zeg dat dat nou net moet gebeuren nu ze nog een klein pupje is... :( Anders natuurlijk ook, maar dit kan inderdaad behoorlijke impact hebben op haar karakter, hopelijk blijft dat weg!

Inderdaad mooi achter die man aan gaan, dit kan toch niet :confused: :(
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Je zou (buiten de schade verhalen) ook melding moeten doen bij de politie en je kennissen ook een melding laten doen.

Als deze hond er een gewoonte van maakt honden te grijpen is zo'n melding heel belangrijk als er straks echt iets ernstigs (en dat van Suus vind ik al heel ernstig!!! :evil: ) gebeurt dan komt ie er niet zomaar mee weg. :roll:

Fijn te lezen dat Suus onbevangen is gebleven en dat ze haar pootje gewoon gebruikt. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Hier kan ik me heel kwaad over maken. :evil:

Het is toch echt niet normaal dat een volwassen hond een pupje aanvalt.
En dan nog zo lullig reageren ook nog.

Hopelijk houdt Suusje er niets aan over.
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Wat vervelend voor jou en suus :evil: bekende woorden. De schrik zit er dan ff goed in, had ik ook bij Asta toen die als pup werd gegrepen.

Ik zou wel aangifte doen en als het kan bij een hondenbrigade. Die nemen bijtincidenten over het algemeen iets serieuzer.
Tiene
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tiene »

Gelukkig heeft ze er geen blijvende letsels aan overgehouden en is ze weer aan de beterhand.
Een bemoedigend :zwartpootje: van jack :)
Your dogs loves you, when No body else does
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Ik ben vanmiddag de rekening van de d.a. gaan brengen en het bazinnetje zei meteen dat ze het vreselijk vindt en vroeg meteen hoe het nou met Suzette gaat. Ze hadden de verzekering al gebeld, zei ze. En ze zei meteen dat die hond helemaal niet los mag, omdat hij niet spoort. Toen heb ik meteen maar even verteld dat hij vóór Suzette ook een stokoude Golden was aangevlogen (terwijl die een plas aan het doen was, en die hele hond niet in de gaten had). Dat wist ze niet...had hij niet verteld... :wink: Zal dus niet héél erg gezellig zijn in dat gezin vanavond...

Met Suzette gaat het heel goed, die loopt weer vrolijk rond en begroet buiten al haar vriendjes en vriendinnetjes. Toen ik achter die kerel aan ging gisteren had een vriend van mij Suzette even vast. Hij vertelde me net dat ze toen óók al gewoon heel lief aan het spelen was met hun honden (met een snee in haar pootje). Ik heb dat allemaal niet meegekregen, want was woest! Maar goed...wat dat betreft is het met een sisser afgelopen, en de wond ziet er ook heel mooi en schoon uit.

Ik ga inderdaad wel melding doen bij de politie. Inderdaad, als er weer een akkefietje is met deze hond kunnen ze die mensen aanpakken. Het dier kan er niks aan doen, komt uit het asiel en God weet wat er met hem uitgevreten is...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

beterschap Suzette :(
goed dat je aangifte doet! het is toch niet zo moeilijk om je hond aan de lijn te houden als hij niet luistert en agressief is naar anderen...
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Wat fijn dat het met Suzette gewoon goed gaat en dat ze tot nu toe nergens echt last van heeft!!
Ook wel prettig dat die eigenaar van de hond alles al geregeld had en excuus aangeboden heeft.. Je kunt het ook anders treffen :confused:

Suces met de verdere afhandeling hiervan :)
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Laten we hopen dat die hond een aanlijn en muilkorf plicht krijgt. goed van je dat je actie onderneemt esther!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Fijn dat het goed met haar gaat! :)

Missy is als pup door een pitbull in de neus gebeten -lag hele neus open,extreem pijnlijk volgens mijn DA- en die heeft haar onbevangenheid ook niet verloren gelukkig. Dus vermoedelijk loopt het voor Suus ook met een sisser af, zo te lezen is ze tenminste niet angstig geworden. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie