Machtig mooi om te zien.

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Gerritte
Erelid
Erelid

Machtig mooi om te zien.

Ongelezen bericht door Gerritte »

Ik vind het altijd heerlijk om van een afstandje te bekijken als honden aan het spelen zijn, die lichaamstaal super gewoon.

Zo ook hier op maandagmorgen:

Sting kreeg de kolder in zijn kop, en begon op zijn manier met een knuffel te spelen, en daagde Simba uit om mee te spelen. Ha gezellig dacht Simba , ik doe mee. Simba werd eigenlijk steeds baldadiger en ging "slaan" met haar voorpoten, en draaide zich dan om en wierp zich alweer "slaand" met haar voorpoten op Sting. Sting vond het op een gegeven moment genoeg en liep naar haar toe en legde zijn kop over Simba heen.. en blijft even zo staan , duidelijker kan het niet. En zo dacht Simba er ook over en begreep dat het spel over was en dat ze weer moest dimmen :D

Machtig mooi vind ik dat en kan zo wel uren zitten kijken, die signalen die ze naar elkaar geven
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Prachtig toch! :)

Hier het zelfde. Ze kunnen heel leuk klieren en klooien samen maar Pandora geeft Ramses één blik en hij weet dat het spel ten einde is.
Het is zo simpel als dat!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Ik kan er ook zo van genieten ... hondentaal, heerlijk !!

Daarom ben ik ook blij als hier ooit een 2e rondloopt, kan ik er de hele dag van genieten :verliefd1:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Helemaal mee eens als ze zo als bij ons de leiding hebben bepaald (bedoel wie nummer 1 is en wie nummer 2) is het zo mooi om te zien hoe ze dat zelf elke keer weer bepalen :D Wat ons ook is opgevallen is dat als wij b.v. zeggen we gaan uit lopen ze naar elkaar toe en gaan heel even de snuiten tegen mekaar. Dat is ons vaker opgevallen dat "praten met de neuzen" 8)
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ik vind dat ook iedere keer heel mooi om te zien,roef stuitert altijd door het park, maar 1 blik van zijn vriendinnetje(heel pittig teefje :D ) en roef bindt in en wordt rustig.ben ik wel jaloers op eigenlijk zo makkelijk de communicatie tussen honden onderling is. :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Nienke & Foofer

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Prachtig is het toch, je hebt geen tv meer nodig :wink:
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Hondentaal is idd schitterend om naar te kijken, kan me er ook uren mee vermaken :D
En idd, het is interessanter dan de tv 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Geweldig is dat! :D
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Dat is inderdaad mooi om te zien en om te herkennen!!
Plaats reactie