We zijn nog niet zo lang terug van een weekje Oostenrijk.
Was erg gezellig..heel veel gewandeld en zowel de hondjes als de baasjes hebben genoten.
Hier een korte impressie van ons weekje in de bergen..
Lekker in het zonnetje voor ons vakantiehuisje..
Joehoeeeee..het is hier leuuuuukkkk!!!!
Lekker rollebollen in de sneeuw..
Hepie en Hepie samen op pad..
Wie zoekt, die vindt....
Koudddddd???Hoe kóm je erbij!!??
Kiekeboeeee..
Mooi balletje..
Lief Tootje..
Boven op de Steinplatte..Ooh wat is het hier mooi!!!!!
Wat een uitzicht!!!
De meisjes..
Vriendinnetjes..
Ons ijspegeltje..
Ons Unox-meisje
Ik krijg koude billen..
Houd je nog eens op??
Lekker in het zonnetje
Het was een heerlijke vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!!!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Wat een heerlijke foto's in zeker een mooi gebied, ga het echt missen dit jaar voor het eerst sinds 12 jaar niet op wintersport....
En Kato is een lekker ding En Zoef *sjucht* wat een droppie helemaal onder de sneeuw en dan toch helemaal happy!
roef schreef:heerlijke geniet foto`s
oh en ik ben helemaal weg van zoef
Ik zal haar eens een weekje brengen!
Haha..grapje hoor, tis ook een scheetje!
yari schreef:
Ik hoop dat Yaartje over een paar weekjes goed hersteld is van haar blessure als ook wij lekker een weekje naar Oostenrijk gaan!
Oei, dat had ik even gemist..
Beterschap voor Yari en alvast een fijne vakantie!!