Welke maat jolly paws mand ????

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
miran&joost

Welke maat jolly paws mand ????

Ongelezen bericht door miran&joost »

Hoi,

Even een klein vraagje : wij willen een jolly paws mand voor Enzo kopen, maar weten niet goed welke maat ? Hij heeft nu een rogz, we zitten eigenlijk te denken aan de middenmaat (inwendig 60x80) maar twijfelen of deze groot genog is. De grootste maat kunnen we niet kwijt.

groeten,

Joost
Hetty
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Hetty »

wij hebben voor maestro mand no 3 in de rechthoekige versie en voor ons tweede monster Satchmo een hoekmand no 3.
groetjes Hetty, maestro en Satchmo.

♂ Maestro ( of the music forest ) *20-02-2005
♂ Satchmo ( of the music forest ) 08-05-2008
sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sam »

Wij hebben voor Sam de 60x80 binnenmaat
Marinka

Ongelezen bericht door Marinka »

Ik heb vorige week een mand op maat besteld. Ze kunnen namelijk elke maat leveren die je wilt. Ik heb nu een mand van binnenmaat 60 bij 80 besteld met een randdikte van 15 omdat mijn meisje graag met haar kopje op een stevige rand rust. Ik kreeg wel een negatief advies omdat de verhoudingen niet zouden kunnen kloppen. Ik heb toch deze maat besteld want verhoudingen of niet het gaat er om dat onze zwarte riek graag in haar mand gaat liggen. De mand is dus met die dikke rand 90 bij 110 als het gaat om de buitenmaat. Ook de randdikte en hoogte kun je dus zelf bepalen. Ze denken echt met je mee om je eigen mand te laten maken. Succes met je keuze! :D
Plaats reactie