Dit moet ik even kwijt

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Irene
Speurneus
Speurneus

Dit moet ik even kwijt

Ongelezen bericht door Irene »

Hoi,

Toen wij gisteravond, laat, met de mannen naar buiten gingen stond er aan de overkant van de straat een man naar zijn hond te roepen, kom is hier jij, duurde even voordat de hond aan kwam lopen, en toen zag ik het al meteen, helemaal in elkaar gedoken liep de hond naar zijn baas, toen hij daar eenmaal was begon die baas hem is even flink te meppen, en zei, als ik jou roep dan betekent dat komen, ik dacht nog moet wel een hele slimme hond zijn die dat snapt.
Ik riep meteen naar die man, nou , nou, een mooie baas ben jij hoor, komt die naar je toe begin je ook nog te slaan, die man deed dus net alsof die niks hoorde en liep gewoon door. :evil:
Wij hebben zelf ook wel is een paar minuutjes staan wachten maar als ze dan bij je komen zijn ze in mijn ogen toch braaf.
Groetjes van Irene en lebbers van Bono en Sem.
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Oh wat is het toch zielig voor dat beestje.
Inderdaad Irene... komt de hond, prijs deze dan.
Bah.... is het een bekende daar. Misschien in de gaten houden en anders de dierenbescherming bellen. Arm beestje
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Irene
Speurneus
Speurneus

Tilly schreef:Oh wat is het toch zielig voor dat beestje.
Inderdaad Irene... komt de hond, prijs deze dan.
Bah.... is het een bekende daar. Misschien in de gaten houden en anders de dierenbescherming bellen. Arm beestje
Een onbekende voor ons, nog nooit eerder gezien, maar wij blijven goed opletten.
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Getver.
Ik heb zo'n hekel aan dat soort mensen.
Hier hebben wij het zelfde probleem gehad.
De man sloeg zijn hond met een knuppel :cry:
Wij hebben toen de dierenambulance gebeld (dier lag te bloeden) maar nee daar hadden ze geen tijd voor, wat dachten wij wel niet? :mad:
Ook hebben we melding gedaan van dierenmishandeling, bij politie en dierenbescherming.
NIETS van weer gehoord.

Het word eens tijd dat Nederland iets gaat verzinnen voor dit soort mensen. (voor eeuwige gevangenisstraf)

Ik vind dat je mooi gereageerd hebt.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Irene, ik ben bang dat 5 van de tien hondenbezitters dat doet. Zie het ook regelmatig en roep dan altijd: een hondencursus zou erg nuttig zijn, met name voor de baas :evil: ". Maar mensen snappen niet dat honden anders in elkaar zitten dan mensen , en de moeite om het te leren snappen doen de meesten niet. Ik kan ook altijd zo verdrietig worden om deze dingen.
:(
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Zielig hoor, sommige mensen snappen er werkelijk helemaal niks van!! :evil:
Irene
Speurneus
Speurneus

Nino&Toosje schreef:Irene, ik ben bang dat 5 van de tien hondenbezitters dat doet. Zie het ook regelmatig en roep dan altijd: een hondencursus zou erg nuttig zijn, met name voor de baas :evil: ". Maar mensen snappen niet dat honden anders in elkaar zitten dan mensen , en de moeite om het te leren snappen doen de meesten niet. Ik kan ook altijd zo verdrietig worden om deze dingen.
:(
De kleinste hier, Sem, die kan je ook wel is zo aankijken van, ik heb helemaal nog geen zin om te komen, en ook al vind ik het soms best moeilijk, als hij dan uiteindelijk komt krijgt hij een lekker stukje vlees want dan is hij braaf.
Ik gebruik tegenwoordig steeds vaker de term, vleeeeesje, werkt heel erg goed :wink: :D
En je ziet het ook wel aan de hond, als zijn/haar baas hem/haar roept als de hond dan vrolijk aan komt lopen, prima, maar zoals dat gisteren ging was het al meteen duidelijk, bijna met z'n buik over de grond, dus angst voor de baas omdat deze steeds maar weer gaat meppen.
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Heel erg zielig :(

toch vind ik eerlijk gezegd niet dat je gelijk aan een hond kan aflezen hoe hij wordt behandeld....Ook bo kan doen alsof hij geslagen wordt als je hem roept omdat hij mee moet (einde wandeling)...Ik ben heel erg blij dat hij nu gelijk komt hoor, ik hem niet meer hoef aan te lijnen voordat we de auto ingaan maar hij gewoon uit zichzelf gaat, maar echt vrolijk loopt hij er niet bij om het zo maar te zeggen :)
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

stefmail schreef:Heel erg zielig :(

toch vind ik eerlijk gezegd niet dat je gelijk aan een hond kan aflezen hoe hij wordt behandeld....Ook bo kan doen alsof hij geslagen wordt als je hem roept omdat hij mee moet (einde wandeling)...Ik ben heel erg blij dat hij nu gelijk komt hoor, ik hem niet meer hoef aan te lijnen voordat we de auto ingaan maar hij gewoon uit zichzelf gaat, maar echt vrolijk loopt hij er niet bij om het zo maar te zeggen :)
Irene schreef dat de baas de hond meteen begon te meppen, dan is wel duidelijk waarom de hond kruipt.
Nulay is ook heel gevoelig voor mijn stem, dus als Nino en Nulay niet subiet luisteren en ik verhef mijn stem met een hele lage toon, dan komt Nino rustig aan lopen met een blik van :" Ja ja, maak je niet zo druk" terwijl Nulay ook komt alsof hij regelmatig een pak op zijn duvel krijgt ( wat niet zo is hoor 8) )
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Wat een hufter, die kerel had ik persoonlijk iets naar zn hoofd gesmeten. Arm dier
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

@ Toosje 5 van de 10 :confused:
dat is wel heel erg veel...ik hoop echt dat dat niet klopt.
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Bommel Achter 't Dijkje schreef:@ Toosje 5 van de 10 :confused:
dat is wel heel erg veel...ik hoop echt dat dat niet klopt.
Moet je eens in een omgeving gaan wandelen waar de honden los mogen lopen en waar veel hondeneigenaren komen. Dan zie je helaas dat ik gelijk heb.
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

Nino&Toosje schreef: terwijl Nulay ook komt alsof hij regelmatig een pak op zijn duvel krijgt ( wat niet zo is hoor 8) )
dat doet Cooper soms ook, komt hij aan en maakt zich klein en gaat vervolgens op zijn rug. Net of ik hem minstens iedere dag een opdonder geef :eusathink:
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

hmmm, hier iemand die terwijl ze loopt te roepen DENKT aan de meest vreselijke pakken slaag (maar als Co er dan is toch nog het woord braaf uit weet te wringen) Dat mag wel toch wel :oops: hoop ik?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Irene schreef:
De kleinste hier, Sem, die kan je ook wel is zo aankijken van, ik heb helemaal nog geen zin om te komen, en ook al vind ik het soms best moeilijk, als hij dan uiteindelijk komt krijgt hij een lekker stukje vlees want dan is hij braaf.
.
Probeer hem dan alleen met je stem te belonen, en alleen als hij metéén komt, een lekker stuk vlees erin.......je zult zien hoe snel hij weet dat wachten met komen géen vlees oplevert...
Plaats reactie