ships....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
stefmail

ships....

Ongelezen bericht door stefmail »

Van de week maar weer gewoon met Bo naar het bos gegaan, ondanks dat het hier een hele witte wereld nog steeds is, ik er onderhand goed van baal (ook vanwege mijn werk en ik dus veel buiten ben) werd het tijd om toch maar eens mijn kereltje weer in het zonnetje te zetten :wink:
Ook al vind ik de witte wereld niet zo leuk, Bo vind het geweldig!! Zeker in het sneeuw rollen en net doen alsof je nog maar 1 jaar bent is natuurlijk super.

Zo ook gistermorgen.
Samen op pad, ik mijn mp4 speler mee om tijdens het wandelen muziek te kunnen luisteren.
Al gelijk in het begin kwamen we 2 herders tegen, van het soort waarbij Bo zich al snel geïntimideerd voelt vanwege een aantal keertjes bijtincidenten, waarvan de laatste vrij recent is gebeurd.
Maar net gedaan alsof mijn neus bloedde, druk bezig om de riem, de autosleutels in mijn jaszak te proppen en mijn mp4speler aan te zetten zodat Bo weinig tot geen steun van mij heeft. Uiteraard ging het gewoon goed, herders vertoonden sociaal gedrag richting Bo dus niets aan het handje.
Nog weer een paar meter verderop nog 2 dames met 2 labradors en een andere jachthond er bij. Ook daarmee kon Bo zijn lol wel op.
Na zo'n 3 kwartier gewandeld te hebben voelde ik uit automatische mijn jaszak nog eens na of ik alles nog had....
Fietssleuteltje van de fiets op mijn werk had ik, mp4 speler had ik uiteraard nog aan staan, riem had ik nog in mijn jaszak....maar geen sleutelbos meer :shock:
Ships, dat was dus niet leuk, want ik had uiteraard ook geen mobieltje bij mij, kan ik ook niet gestoord worden tijdens het wandelen met Bo. Wat dan automatisch inhoud dat wij ook in alle rust lopen en de nodige tijd voor elkaar hebben.
Nog weer eens alles nagevoeld maar wat ik ook voelde, geen sleutelbos.
Tja, teruglopen is nu niet echt een optie, want ik was in Heerde (zo'n 16 km. vanaf ons huis), naar huis bellen kon dus ook niet....Stond ik daar.
Gelukkig merkte Bo weinig tot niets aan mij...
Snapte er alleen niets van dat ik op een gegeven moment een stukje terug liep waar hij met de labradors had gespeeld...Maar ook daar geen sleutelbos.
Dan was er nog een optie, bij de plek waar hij de 2 herders al was tegen gekomen....Ondertussen maar voorhoudend dat de soep nooit zo heet wordt gegeten als dat hij opgediend wordt en tenslotte alles weer goed komt...
Ik terug gelopen, Bo die stond mij in 1e instantie vreemd aan te kijken maar volgde ook al gouw.
In het sneeuw zag ik al gouw wat groots liggen. Ik rennen, beetje opgewonden, Bo moet hebben gedacht dat ik 1 of ander leuk spelletje aan het spelen was....want ook die rende al gouw met mij.

....Daar was mijn sleutelbos :D :D :D

Tja, wel weer mijn lesje geleerd....Nooit meer zonder mobiel op pad gaan en misschien nog wel belangrijker, sleutels op een veilige manier weg stoppen....

Bo die heeft gewoon de wandeling van zijn leven weer gehad, vooral in het sneeuw rollen blijft favoriet. Ik? Ben maar al te blij met alle troep die de sneeuw veroorzaakt want daardoor had ik wel heel snel mijn sleutelbos weer gevonden :D
loesje68

Ongelezen bericht door loesje68 »

Gelukkig, was toch een aardige wandeling naar huis geweest!!
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Das dan toch weer geluk bij een ongeluk Tamara! :D :D
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Ooo dit zou ook wat voor mij zijn :wink:

Gelukkig is het toch goed gekomen. 8)
Irene
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Irene »

Hoi,

Pfffff, gelukkig, misschien toch voor de zekerheid je mobiel meenemen de volgende keer, stel dat je je sleutels niet terug had gevonden.
Groetjes van Irene en lebbers van Bono en Sem.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Gelukkig heb je je sleutels gevonden.. Op zo'n moment is die sneeuw toch wel handig :D
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Moest ik ook van het lieve mannetje...:wink:

Enne...het was inderdaad een aardige wandeling naar huis geweest...ik schat een uurtje of 2 a 3 lopen :)
Irene schreef:Hoi,

Pfffff, gelukkig, misschien toch voor de zekerheid je mobiel meenemen de volgende keer, stel dat je je sleutels niet terug had gevonden.
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Wat een geluk dat je ze weer terug vond zeg!!
marit

Ongelezen bericht door marit »

oooo gelukkig zeg, ik ben ook altijd bang dat ik mij sleutels onderweg verlies omdat er van alles in mijn zakken zit bal, brokjes zakjes e.d.
maar gelukkig heb je ze gevonden :D
Plaats reactie