andere hond plast op haar!!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Sofie

andere hond plast op haar!!!

Ongelezen bericht door Sofie »

Nu was ik toch wel geschrokken daarstraks aan de plasweide op de hondenschool.
We kwamen met Kyra van de plasweide af en er kwam een ander hondje aan (iets groter als haar), normaal laat ik haar op de hondenschool niet meteen naar andere hondjes toegaan, maar net nu (de les was gedaan) zei ik van 'allé snuffel maar even'. Kyra gaat zo wat half onder dat hondje en weet je wat dat doet??!! Huppaaa poot omhoog, ik wist niet wat ik zag, :shock: dacht eerst dat die gewoon misschien raar was en zo stond soms (mmm...) en ik trok Kyra zo snel mogelijk weg en die andere mevrouw ging maar rap de plaswei op zonder iets te zeggen. In de kofferbak checkte ik Kyra even en ja hoor!!!! Plas over haar snuit!!!!! :evil: BAHHH, ik wou nog terug gaan om te vragen of haar hond dat vaker deed en of ze dat wist (en misschien maar eens moest afleren), maar mijn man zei "kom maar de auto in". Dus heb ik het zo maar gelaten.......
Maar bah bah bah !!!!!! :evil:

Zo... dat is van me af...... :twisted:

(ps: thuis maar even snuit gewassen...)
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

getverdemme...
Dat is toch niet normaal?
Ik zou het willen weten, wanneer mijn hond dit deed.

Dit zou ook mijn reactie zijn geweest, waarna mijn man ook exact hetzelfde zou antwoorden.
Mannen denken te vaak: ach laat toch zitten.

Zielig voor Kyra hoor :?
Laatst gewijzigd door Jess&Max op 17 jan 2010, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Jeetje wat vies zeg!! Kan me voorstellen dat je daar van baalt... BAH!!
Gelukkig is Kyra nu weer schoon...
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Bah.. Ik zou daar ook van balen!
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Het is idd Bah !

Maar wel hondengedrag. Het is een hele dominante handeling om over een andere hond heen te plassen 8)
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Die andere hond wou blijkbaar even laten zien wie de baas was, maar toch blijft het vies bah!

Mannen ook altijd, niet meer zoveel naar luisteren :D
Sofie

Ja ik dacht ook al zoiets van "dat zal wel een heel dominant gedrag zijn" .. Maar ja dan nog, not funny ;)

ondertussen zijn we er wel overheen ;-) Net even in 't bos gaan wandelen en dat vond ze weer heerlijk natuurlijk:

Afbeelding

Afbeelding
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Heel veel reutjes doen dat hoor :wink: Ken hier zelfs een reutje die eens tegen het been van zijn baasje heeft staan plassen :?
Lekker is anders inderdaad. Sara is ook al wel eens ondergepist op die manier. :roll:
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Is hondengedrag niet prachtig :D
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Sofie

ja, dat is geweldig ;-)
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Nou ik zou het ook niet bepaald prettig vinden en gelijk tegen dat baasje zeggen dat hij/zij de hond eens moet opvoeden.. Bah bah...

Maar ja, als het voor hun normaal is... Hmm.. :shock:
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Moet helaas bekennen dat Chester het ook wel eens gedaan heeft.. :oops: een keer over een teckel heen en op een forumwandeling over een been van een baasinnetje van een andere hond en pas over een labrador-pup :oops: :oops: Ik ben tot nu toe altijd boos geworden en heb heel uitgebreidt mijn excusus gemaakt. Gekke is dat Chester helemaal niet dominant is. Meestal gebeurt het in situaties dat hij zegmaar van gekkigheid niet meer wat te doen. Bij de forumwandeling waren er zoveel labjes, zoveel baasjes, zoveel prikkels. OVer de teckel heen zaten ze met een grote groep andere honden achter Chester aan en toen stond daar die teckel.. tja.. :roll: en laatst over die pup, die bleef maar in zijn oren bijten tegen hem aanspringen achter hem aan rennen etc. ( overigens wel al een puber-pup maandje of 7denk ik.. )
Irene
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Irene »

Hoi,

Heb het hier nog nooit meegemaakt, wel per ongeluk, ook vies hoor. :wink:
Groetjes van Irene en lebbers van Bono en Sem.
Plaats reactie