Dinsdag pas? Absurd! Zeker nu het juist weer slechter gaat!
Ik zou vragen of haar DA niet contact op wil nemen met het DSA, daar kan ze ongetwijfeld veel sneller terecht en wordt ze niet zo aan het lijntje gehouden, want daar lijkt het wel op...
Geen verwijt naar Maaike toe hoor, die kan hier ook allemaal niets aan doen en is afhankelijk van de artsen, maar ik weet uit ervaring als DA-assistente hoe het er in de UKG vaak aan toe gaat....ik ben er niet happig op in ieder geval en zou zelf de UKG zeker niet als eerste kiezen.
Zeker als het slechter is als gisteren, zou ik doen wat Mariëlle voorstelt en per direct iets zoeken waar ze nu terecht kan. Dinsdag duurt nog zo lang en dan kan er nog zo veel gebeuren....
Potjandosie meid Wat erg dat het allemaal zo lang moet duren daar in Utrecht Ik kan me voorstellen dat de dagen een eeuwigheid moeten duren...........Sterkte.
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Ik heb de informatie aan Maaike doorgegeven, zij wil graag in Utrecht blijven omdat daar nu de onderzoeken lopen voor Indy.
Helaas kan ook Maaike geen ijzer met handen breken en is dus afhankelijk van Utrecht.
Als Indy zieker word, zal ze uiteraard direct naar Utrecht toe gaan.
Voor nu is er geen nieuws, weinig verandering met gisteren.
Ik begrijp absoluut de denkwijze van de mensen die reageren. Ik zou ook het liefst een assistente over de balie heen trekken en eisen een afspraak te maken...direct!! Maar zoals Els zegt, je bent afhankelijk van die lui...
Vervelend om het weer ter sprake te brengen, maar als de artsen beter naar mij hadden geluisterd hadden ze bij Sarah ook véél eerder een scan laten maken. Nu werd er gezegd dat het geen noodzakelijk onderzoek was, terwijl mijn gevoel wel juist was. Maarja...Sarah heeft er alleen maar langer door moeten lijden. En ik heb never nooit meer wat van de artsen van SDK-Utrecht gehoord...
Ik hoop en verwacht dat er gerust wel duidelijkheid komt voor wat betreft Indy. Ik begrijp dat Maaike er helemaal doorheen zit en zich vreselijke zorgen maakt om haar vriendinnetje. Ik snap ook niet dat ze haar zo lang laten wachten, en vind het belachelijk. Maar op een gegeven moment heb je de kracht niet meer wéér wat anders te gaan proberen...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Shit zeg dat het maar niet wil vlotten..
Nogmaals sterkte allemaal en een dikke knuf voor Indy!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Niet meegaan in de structuur waarin je nu zit, maar zelf logisch blijven denken.
Utrecht is niet zaligmakend. Uitslagen kunnen worden doorgestuurd.
Proeflap zo snel mogelijk!!
Hoe gaat t nu met Indy?
Heel veel sterkte morgen in Utrecht..hoop echt dat jullie er wijzer van worden en dat er gericht gehandeld kan worden.
Dikke knuf!!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)