daar kan je toch niet van afblijven met zo'n koppie die moet je wel knuffelen
Relaxen.. zoals het hoort
-
marit
-
rimanime
- Speurneus

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Terra5
- Speurneus

Ik probeer het me voor te stellen... maar ehhhh Foto's???Annemiek schreef:Hahahaha heeeerlijk!
Kayla 'zit/ligt' ook het liefste zo, maar dan andersom (rug naar de kant waar nog plek is op de bank). Dan wacht ze tot ik achter haar kom zitten en laat ze zich steeds verder achterover glijden tot ze op haar rug half op mij hangt, pootjes de lucht in en een beetje klem tussen de leuning en mij. (Snap je hem nog zo?) Dan is ze zo in dromenland (snurk!).
Mijn vader zegt dan soms plotseling, heel gemeen 'Ga je mee?' Dan wil ze omhoog komen en dat lukt alleen als ik dan dus even opzij ga
Nee hoor, ik zie het helemaal voor me.. Heerlijk toch die super relaxte labjes?
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Ze hing er die dag ook wel erg mooi bijBoukje schreef:Haha, bedankt voor deze mooie beelden van TerraIk kon me er al wel een goede voorstelling bij maken toen je het vertelde, maar het is altijd leuk om het ook nog eens echt te zien
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
Annemiek
Ja is ook heeeeeerlijk haha, heb wat fotootjes getracht te maken voor je. Wat kunnen ze toch gewoontes ontwikkelen he, haha om jaloers op te worden.Terra5 schreef:Ik probeer het me voor te stellen... maar ehhhh Foto's???Annemiek schreef:Hahahaha heeeerlijk!
Kayla 'zit/ligt' ook het liefste zo, maar dan andersom (rug naar de kant waar nog plek is op de bank). Dan wacht ze tot ik achter haar kom zitten en laat ze zich steeds verder achterover glijden tot ze op haar rug half op mij hangt, pootjes de lucht in en een beetje klem tussen de leuning en mij. (Snap je hem nog zo?) Dan is ze zo in dromenland (snurk!).
Mijn vader zegt dan soms plotseling, heel gemeen 'Ga je mee?' Dan wil ze omhoog komen en dat lukt alleen als ik dan dus even opzij ga![]()
Nee hoor, ik zie het helemaal voor me.. Heerlijk toch die super relaxte labjes?
-
Dees en Floor
- Speurneus

-
beau
- Middelgrote hondenneus