Wij hebben onze pup in januari opgehaald topic.

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
guusje

Ongelezen bericht door guusje »

Ja, het mag nou wel eens een keer zo ver zijn.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Aaaahhh wat is het een schatje :verliefd1:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

@Willie: wat geef jij Syrah te eten?
Weeg je het af?

Mijn hond krijgt op het moment 100 gram brokken en brood met melk.
Mila01

Ongelezen bericht door Mila01 »

Hallo Allemaal,
Even een update:
Ze heeft alle plas en poep nog buiten gedaan tot nu toe. De bench gaat ze in zodra ik het idee heb dat ze moe wordt...ze lijkt het heerlijk te vinden! Ze heeft al een bak voer leeg en verder is het gewoon een super schatje!! Heel aanhankelijk, rustig en lief!
Ben superverliefd. Ze ligt nu lekker te slapen in de bench!
Als het in deze toer verder gaat, teken ik ervoor!

Groeten Marika
Mila01

PS Keetje krijgt per dag 240 gr Royal canin vanuit de fokker, (3x dgs 80 gr) Ik wil zodra ze een beetje gewend is graag gedeltelijk over op Kvv!
Jess&Max

Royal canin geeft mijn fokker ook.

Wat goed van Keetje zeg :klasse:
guusje

Fijn dat het goed gaat! Nu de nacht nog. Die gaat vast ook goed :klasse:
Jess&Max

Spannend... de eerste nacht.
Laat je ons weten hoe dat gegaan is
Van jou moeten we immers leren :wink: :D
Mila01

Hallo Allemaal,
Nou de eerste nacht zijn we door. Gisteren door eigen schuld een keuteltje gedaan, omdat ik haar te laat zag zoeken. verder alles buiten.
Ik ben tegen een uur of 11 naar bed gegaan nadat ze nog een keer P en P had gedaan. Ze heeft ongeveer een kwartierje gepiept en is toen gaan slapen. Ik ben er tegen half 4 vannacht uit gegaan en toen even laten plassen. daarna gelijkk naar bed gegaan en weinig aandacht gegeven. Ze heeft heel even gepiept en is toe stil geworden. tegen 6 uur weer piepen, ik eruit, weer P en P. Mijn man is er vanochtend voor onze dochter uit gegaan en toen gelijk P en P. Ze is de gehele nacht droog geweest dus! Vanochtend bij mijn man wel een poep gedaan op de vloer maar dat kwam ook omdat hij ergens anders mee bezig was en het niet zag.
Al met al een goede nacht dus!
Als je echt na het eten, drinken, spelen en slapen haar naar buiten doet, dan gaat het dus 9 van de 10 keer goed.
Verder is ze heel speels en vrolijk. Gelukkig hebben we een bench want ze zet overal haar tandjes in. De grote labrador is ook niet veilig. Daar gaat ze echt mee aan de wandel ondanks dat die wel 5 x groter is.
Ze is ook heel aanhankelijk, ik kan duidelijk merken dat ze haar moeder mist. Ze wil heeeel graag op schoot, dan valt ze gelijk in slaap. Echt heel lief. Ze gaat dan wel gelijk de bench in om haar daar zoveel mogelijk aan te laten wennen. Ze lijkt de bench tot nu toe geen probleem te vinden.

Groetjes Marika
guusje

Wat goed! :klasse: Heb nog wel even een vraagje. Hebben jullie haar nu ook op de slaapkamer staan s'nachts? En als ze s'nachts buiten plast, belonen jullie haar dan ook uitbundig of doen jullie dat minder dan overdag? Aangezien ze eigenlijk s'nachts moet slapen?

Veel plezier vandaag weer! :wink:
Jess&Max

Wat goed zeg!

Hier nog 5 dagen.
Vanochtend kreeg ik twee foto's van mijn vriendje:

Afbeelding

Afbeelding
guusje

Wij gaan straks Guus nog even in het echt bekijken :D
En dan over een paar dagen mag hij mee! :wave:

Wat een droeppie is max :verliefd1:
Jess&Max

Heel veel plezier bij Guus.
Wel foto's maken hé??! 8)
Mila01

guusje schreef:Wat goed! :klasse: Heb nog wel even een vraagje. Hebben jullie haar nu ook op de slaapkamer staan s'nachts? En als ze s'nachts buiten plast, belonen jullie haar dan ook uitbundig of doen jullie dat minder dan overdag? Aangezien ze eigenlijk s'nachts moet slapen?

Veel plezier vandaag weer! :wink:
Nee ze staat gewoon beneden. Mijn man is niet zo gecharmeerd van een hond op de slaapkamer! S'nachts uitbundig belonen is lastig, dan is de hele buurt wakker denk ik! Ook nooit zo over nagedacht.

@Jess: Max is supercute, heeft hij een wit stipje op de borst?
Wel makkelijk voor de herkenning he? 1 van Keetjes nest had ook een stipje.

Nog een paar daagjes en dan hebben jullie er ook eentje....

Hier gaat nog steeds alles goed.
guusje

Vanmiddag dus nog even bij Guus geweest! Wat een knuffelkont! Heerlijk :verliefd1: In 1 week is hij alweer behoorlijk gegroeid.

Afbeelding
Plaats reactie