piepspeeltjes
-
esmoezie
- Speurneus

piepspeeltjes
Ik weet niet goed waar dit te plaatsen, maar heb een vraagje.
Keo kan zich geweldig goed vermaken met piepspeeltjes, maar tegenwoordig is bij ieder nieuw speeltje wat ik koop het piepje binnen een dag stuk.
Zijn er piepspeeltjes die langer meegaan?
Keo kan zich geweldig goed vermaken met piepspeeltjes, maar tegenwoordig is bij ieder nieuw speeltje wat ik koop het piepje binnen een dag stuk.
Zijn er piepspeeltjes die langer meegaan?
-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

-
Elz
-
toscak
- Speurneus

Zo'n rubberen kip. Heeft Bob al sinds hij 8 weken was en speelt er nog steeds mee. Ding is niet kapot te krijgen volgens mij, al is Bob niet een enorme sloper.
-
esmoezie
- Speurneus

-
toscak
- Speurneus

Ja inderdaad! Volgens mij is het van wonder-rubber, want er zit nog geen sneetje in. Terwijl ik sommige speeltjes toch echt heb moeten weggooien.esmoezie schreef:dat zijn toch van die slap aanvoelende dingen? ik dacht dat hij die meteen kapot zou bijtentoscak schreef:Zo'n rubberen kip. Heeft Bob al sinds hij 8 weken was en speelt er nog steeds mee. Ding is niet kapot te krijgen volgens mij, al is Bob niet een enorme sloper.
-
esmoezie
- Speurneus

oke, dan krijgt Keo een kiptoscak schreef:Ja inderdaad! Volgens mij is het van wonder-rubber, want er zit nog geen sneetje in. Terwijl ik sommige speeltjes toch echt heb moeten weggooien.esmoezie schreef:dat zijn toch van die slap aanvoelende dingen? ik dacht dat hij die meteen kapot zou bijtentoscak schreef:Zo'n rubberen kip. Heeft Bob al sinds hij 8 weken was en speelt er nog steeds mee. Ding is niet kapot te krijgen volgens mij, al is Bob niet een enorme sloper.
-
Esther87
-
toscak
- Speurneus

Grappig, Bob vind zijn kip echt leuk. Ik roep altijd "pak je kip', hij komt er dan heel schattig mee aanlopenesmoezie schreef:oke, dan krijgt Keo een kiptoscak schreef:Ja inderdaad! Volgens mij is het van wonder-rubber, want er zit nog geen sneetje in. Terwijl ik sommige speeltjes toch echt heb moeten weggooien.esmoezie schreef: dat zijn toch van die slap aanvoelende dingen? ik dacht dat hij die meteen kapot zou bijten
-
toscak
- Speurneus

Precies, heb ik ook gelezen/gehoord. Maare, dat geldt natuurlijk met alle speeltjes. Bob heeft het voor elkaar gekregen om zijn zwarte kong te slopen, dus ik laat hem nooit alleen met wat dan ook!Esther87 schreef:Die kippen zijn zo stevig nog niet hoor!
Er is zelfs een hond aan overleden,omdat hij een stuk rubber daarvan had opgegeten,kijk er dus mee uit,maar dat geldt voor alles natuurlijk.
Wat wel stevig is,dat heb ik zelf ook nog niet uitgevonden.![]()
Wou je alleen even waarschuwen voor bovenstaande.
-
ryan
-
esmoezie
- Speurneus

hihi leuktoscak schreef:Grappig, Bob vind zijn kip echt leuk. Ik roep altijd "pak je kip', hij komt er dan heel schattig mee aanlopenesmoezie schreef:oke, dan krijgt Keo een kiptoscak schreef: Ja inderdaad! Volgens mij is het van wonder-rubber, want er zit nog geen sneetje in. Terwijl ik sommige speeltjes toch echt heb moeten weggooien.
Keo is trouwens ook geen sloper. Hij trekt geen speeltjes uit elkaar ofzo. Hij bijt alleen maar in die piepgevallen, tja en dat moet ook anders piept het niet he
-
Jo-Ann
Hahahahahaaaaaaaaaaaa,Elz schreef:Wij hebben ooit iets bij de Lidl meegenomen, kostte niks en niet kapot te krijgen. Het piept alleen niet, maar krijst alsof het wordt vermoord. Noa wilde er eerst niets van weten, maar is er nu gek mee. Helaas voor haar mag ze er alleen mee spelen als wij de deur uit zijn.
-
kris
-
Annemiek
Van de latex kippen heb je veel varianten. Je hebt de slap aanvoelende, maar ook de kippen met een 'pakje' aan. Die zijn iets dikker in rubber.
Er kunnen 2 honden aan hangen bij mij, ieder een pootje en ik de andere kant, en dat houdt gewoon. (Ik moet alleen niet loslaten want dan krijg je zo'n elastiekje effect
) Bo is tijdens het spelen met iets altijd flink erop aan het kauwen en dat gaat ook goed.
Maar als ze er mee gaan liggen om op te knagen gaat het zeker stuk.
Als ze willen knagen dan mag dat op een kluifje, dan gaat de kip terug in de doos. Als je hond een sloper is kan zoiets niet zonder toezicht.
Van Tuffy Ultimate o.i.d. heb je genaaide speeltjes met piepjes erin. Er zitten iets van 7 lagen stiksels omheen en meerdere lagen stof. Hier doet die het ook nog steeds.
Tuffy Ultimate
De Kong Wubba (niet voor water maar de gewone) heeft ook een piep erin.
Er kunnen 2 honden aan hangen bij mij, ieder een pootje en ik de andere kant, en dat houdt gewoon. (Ik moet alleen niet loslaten want dan krijg je zo'n elastiekje effect
Maar als ze er mee gaan liggen om op te knagen gaat het zeker stuk.
Als ze willen knagen dan mag dat op een kluifje, dan gaat de kip terug in de doos. Als je hond een sloper is kan zoiets niet zonder toezicht.
Van Tuffy Ultimate o.i.d. heb je genaaide speeltjes met piepjes erin. Er zitten iets van 7 lagen stiksels omheen en meerdere lagen stof. Hier doet die het ook nog steeds.
Tuffy Ultimate
De Kong Wubba (niet voor water maar de gewone) heeft ook een piep erin.