Biabed

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Ri_1987

Re: Biabed

Ongelezen bericht door Ri_1987 »

Jo-Ann schreef:Ik ben op zoek naar een biabed voor Zarah, dus was ff aan het rondspeuren op internet, maar er zit gigantisch veel prijsverschil in!
Bij de ene kost ie 130, bij de volgende 60!!
Iemand nog een tip voor een goedkope site? Wil natuurlijk niet te veel betalen he 8)
Ten eerste zal ik zeker uitzoeken of die van 60 wel een echte BiaBed is en geen namaak. De gewone mand is niet goedkoper dan 75 euri ( en dat is de inkoopsprijs kleinste maat) Ik zal je een ding zeggen, ik heb de biabed voor Tygo ( allergie voor huisstofmijt) en het is echt een fantastisch product, hij heeft hem nu een half jaar maar hij ziet er nog als nieuw uit. Het geld is hij zeker waard!
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Mijn zus heeft ook twee Biabedden voor haar Labradors, en in één van de twee bedden zat na een half jaar een scheur bij de naad. Ze heeft toen van de importeur een nieuwe hoes gekregen. Dus de service is ook prima!! En ze liggen er heerlijk in...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Wat je ook doet, koop het bed bij een officiële Bia Bed dealer. Ik heb destijds mijn bedden op een goedkope site gekocht. Erg veel problemen mee gehad........Dankzij de super goede service van Ivaris is het uiteindelijk goed gekomen. Een gewaarschuwd mens.......
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Ik ga geen biabed kopen :wink:
Het wordt een jolly paws! Ga em binnenkort bestellen.

Thnx voor de tips in ieder geval!
Sofie

Ongelezen bericht door Sofie »

waar kan je zo'n Jolly Paws bestellen?
Zipya

Ongelezen bericht door Zipya »

http://www.jollypaws.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gabrielle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gabrielle »

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe mand voor Pele. We hebben nu 2 nepperds van Zooplus, maar beide zijn ze al gescheurd op de naden. Hij heeft erg de neiging om tegen de rand aan te liggen. Nu moet ik zeggen dat Nena ook vaak zijn mand inpikt en dat hij dan in de mand (steigerhout) van Nena ligt. En Nena graaft altijd flink in de manden. Ik vind de bedden niet goedkoop, maar wel praktisch. Alleen ben ik bang dat ik veel geld investeer en dat de mand dan weer scheurt op de naden. Zit daar garantie op?
Groetjes Gabrielle
Zipya

Ongelezen bericht door Zipya »

Op de Jolly Paws producten zit 1 jaar garantie en tot nu toe zijn nog geen klachten over gescheurde naden gekomen. Bovendien is reparatie altijd mogelijk.
Gabrielle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Hier zijn we overgestapt op matten, daarvan scheuren de naden niet. Maar nu is Nene een enorme grave en die graaft dus de bovenlaag van het nepleer af. De mat ziet er niet meer uit :( Ik heb geen zin om iedere maand een nieuwe mat te kopen. En doeken erop vind ik niks, want die moet je weer wassen en dat vindt mijn wasmachine niet zo fijn....
Iemand een idee voor een slijtvaste mand, die tegen graven kan?
Groetjes Gabrielle
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Ik had hier in de mand een biamatras liggen. Op maat laten maken. Nou, ik heb hem er maar weer uitgehaald. Yentl en Bieke zijn nogal gravers, dus vooral 's nachts komen er grote scheuren in het matras.
Ik heb van de week de scheuren mooi dichtgeplakt, en het matras gaat voorlopig maar naar zolder totdat ze wat minder gaan graven.
Ik vind het wel jammer, het was best prijzig. :(
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

Die van Jolly paws vind ik ook zo mooi maar goed wij hebben besloten zelf manden te maken van MDF heb ik in een andere topic gezien van Sharon maar ik weet niet hoe ik die topic kan linken. :oops:
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Gabrielle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Wij hebben voor Nena een steigerhoutenmand. Maar daar moet toch een kussen in en ik heb er een hekel aan om die te wassen. Vooral omdat er toch flink wat haren terecht komen in de wasmachine. Het voordeel van leer vind ik dat je het lekker kunt soppen.
Groetjes Gabrielle
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedoel je deze link voor het maken van een hondenbed?
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

witjesverzendhuis is ook erg goedkoop... Daar heb ik veel aangeschaft
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door liesjeb »

Hier ook een mand van Jolly Paws. Wij zijn er onwijs blij mee!
Wij hebben er een speciaal matras voor Dizzy in laten leggen. Het ziet er erg mooi uit en we krijgen ook altijd complimenten over de mand!
Wij hebben de mand nu denk ik bijna 1 jaar, nog niets stuk gegaan... Echt een aanrader!
Plaats reactie