Geef Indy een hele grote dikke
Indy niet in orde..
-
Koor
- Hele grote hondenneus

-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Els
- Speurneus

Met Indy is het vannacht goed gegaan, alleen had ze vanmorgen om kwart over 7 wel hoge nood, ze heeft toen geplast en gepoept. Om half 9 is ze weer mee geweest en heeft ze weer gelijk een grote plas gedaan.Anca schreef:Hoe is het vannacht gegaan, Maaike?
Gelukkig heeft ze tot nu toe (nog) niet hoeven overgeven. Hopelijk blijft dat zo en kunnen ze rustig het weekend in gaan.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

Prednison is een echt paardemiddel, dat eigenlijk ook binnen 24uur zijn werk doet, dus hopelijk blijft de verbetering doorzetten meis.
Wat ik enkel niet zo goed begrijp is de AB, volgens mij gaat het een niet met het ander samen, maar, allez, jullie DA zal dat vast beter weten.
Het vele plassen komt door de prednison, als ze nu ondanks deze kuur toch blijft braken, zou je nog eens kunnen navragen of ze wellicht last heeft van slokdarmverlamming (door de vele ontstekingen, wellicht ook in haar slokdarm), als dat het geval is, dan kun je haar toch beter op een andere manier haar voeding toedienen, dat wil nog wel eens helpen.
Heel, heel veel succes met je meiske!
Wat ik enkel niet zo goed begrijp is de AB, volgens mij gaat het een niet met het ander samen, maar, allez, jullie DA zal dat vast beter weten.
Het vele plassen komt door de prednison, als ze nu ondanks deze kuur toch blijft braken, zou je nog eens kunnen navragen of ze wellicht last heeft van slokdarmverlamming (door de vele ontstekingen, wellicht ook in haar slokdarm), als dat het geval is, dan kun je haar toch beter op een andere manier haar voeding toedienen, dat wil nog wel eens helpen.
Heel, heel veel succes met je meiske!

-
rimanime
- Speurneus

Het woord "Gif" spookt al een tijdje door mijn hoofd, maar heb het hier niet neergeschreven. Ach meid..........ik hoop toch zo dat je grietje opknapt 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
Jeetje, dus overal ontstekingen in 't maag/darmkanaal...
Op zich natuurlijk fijn dat er geen tumor oid is aangetroffen, maar dit is ook zwaar klote...
Hopelijk gaat ze snel opknappen met gerichte medicatie/voeding.
Qua voeding zou ik gaan voor iets heel licht verteerbaars en absoluut geen granen of andere belastende zaken, maar oké je kent mijn visie daaromtrent inmiddels denk ik vast wel.
Een onwijs dikke pakkerd voor Indy en hopelijk lees ik na m'n vakantie enkel positieve berichten.
Op zich natuurlijk fijn dat er geen tumor oid is aangetroffen, maar dit is ook zwaar klote...
Hopelijk gaat ze snel opknappen met gerichte medicatie/voeding.
Qua voeding zou ik gaan voor iets heel licht verteerbaars en absoluut geen granen of andere belastende zaken, maar oké je kent mijn visie daaromtrent inmiddels denk ik vast wel.
Een onwijs dikke pakkerd voor Indy en hopelijk lees ik na m'n vakantie enkel positieve berichten.
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

-
Gerritte
- Erelid

groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
chantal-77
Jeetje wat een verhaal toch weer, arme Indy. Ik hoop zo dat de prednison goed zal aanslaan en dat je meisje eindelijk weer op zal knappen. Lijkt me hartstikke moeilijk voor je Maaike, de onzekerheid of Indy zal herstellen en in welke mate. Je bent een TOP baasje voor Indy, ik hoop dat je het zelf ook nog allemaal een beetje volhoudt. Nou meid, heel veel sterkte toegewenst en geef Indy maar een lekkere knuffel!!!