Toen ik Keo weer in de auto zette en aan ben gereden kwam ik er achter dat ik een handschoen miste. Ik dacht dat ik hem achterin bij Keo had laten liggen en dat dat geen kwaad kon. Hij zou er misschien wat mee spelen en dan zou ik hem wel weer pakken als we thuis waren.
Eenmaal thuis geen handschoen te bekennen achterin.

Ik was enigzins ongerust dat hij hem opgegeten had. Maar nadat ik meerdere mensen gesproken had dacht ik nee, ik heb hem vast uit de auto laten vallen toen we aanreden. Ik heb Keo namelijk niets kapot horen scheuren, geen restjes gevonden en als hij hem ineens door had geslikt dan had dat toch verstikkingsgeluiden op moeten leveren en dat was niet het geval. Nog wel een paar dagen opgelet of hij goed poepte en of hij geen buikpijn had, maar er leek niets aan de hand.
Zojuist ben ik met hem wandelen en hij poept en daarna bleef hij maar persen, het duurde even en wat er nog uit kwam was een mengeling van gewone poep met iets zwarts en ja hoor..... mijn zwarte leren handschoen dus!

Ik heb het zakje poep thuis nog even geopend

Heeft Keo niet een heel apart spijsverteringskanaal dat dit er zo maar doorkan? Hij moet toch last gehad hebben zou je denken... Het heeft er dus precies een week over gedaan om er uit te komen.
Hebben jullie dit ooit meegemaakt?