Wij hebben onze pup in januari opgehaald topic.
-
Mila01
Nog even een vraagje:
Zijn jullie pups ook zo fel in het spelen?
Keetje is heel lief en rustig, maar als de kolder in de kop komt, dan kan ze echt heel fel en hard bijten. Ze bijt de kinderen in de enkels en steelt de knuffels van mijn dochter. Als ik deze dan afpak houdt ze echt heel stevig vast. Ze is dan echt heel sterk in de bek, ik moet de kaken echt van elkaar halen. Als het eruit is, hapt ze keihard in mijn handen.
Ik zeg dan heel duidelijk nee en stop haar in het bijhok, om haar te laten weten dat er geen leuke dingen volgen als ze zoiets doet!
Hoe gaan jullie daarmee om?
Keetje is heel lief en rustig, maar als de kolder in de kop komt, dan kan ze echt heel fel en hard bijten. Ze bijt de kinderen in de enkels en steelt de knuffels van mijn dochter. Als ik deze dan afpak houdt ze echt heel stevig vast. Ze is dan echt heel sterk in de bek, ik moet de kaken echt van elkaar halen. Als het eruit is, hapt ze keihard in mijn handen.
Ik zeg dan heel duidelijk nee en stop haar in het bijhok, om haar te laten weten dat er geen leuke dingen volgen als ze zoiets doet!
-
Jess&Max
-
Jess&Max
Ik had het een beetje over het hoofd heen gelezen..guusje schreef:Komt voor de bakker!![]()
We gaan nu eerst vanmiddag alvast de verjaardag van mijn man vieren.
Hebben we die drukte in ieder geval achter de rug.
De kraamvistie zal bij ons ook wel komen.
Maar alvast gefeliciteerd met je man.
Je hebt gelijk qua drukte.
Alvast heeeeeeeeel veel plezier morgen bij het ophalen.
Ben heel benieuwd naar de foto's, en hoe jullie het gaan beleven.
Mijn man is super trots op Max en laat iedereen naar hem kijken.
En iedereen is verliefd.
Ik heb dus de hele dag door (kraam) visite.
-
guusje
-
Jess&Max
Jaaaaaaa EINDELIJK!
We willen wel meteen foto's zien hoor.
Nou Max werd vanmorgen rond kwart voor 8 wakker en begon te piepen..
Toen hij buiten was, heeft hij meteen P+P gedaan.
Gisteren ging ook helemaal goed.
De werkmeneertjes waren helemaal verliefd op Max.
Daar waren ze meer mee bezig dan mijn keuken op een lieve manier behandelen.. Maar het is klaar.
Nu ligt hij lekker te spelen. Wat genieten dit zeg
Straks mag jij ook genieten Guusje
-
willie
Hoi,
Ik ben benieuwd naar Guusje...vandaag is het zover
Bij ons valt het wel mee met Syrah, zij is niet zo fel. Ze laat speeltjes ook makkelijk los. Wat goed helpt als ze hapt of bijt of blijft trekken, is opstaan en negeren (dus afwenden of weglopen). Dat helpt heel goed, straffen heeft meestal weinig zin. Vaak worden ze daar alleen maar onzeker van terwijl je juist wil werken aan 't vertrouwen en dat duurt wel z'n tijd, die moet je verdienen
Waar wij ook veel aan werken is om mensen (ook de kinderen) als ze binnen/thuis komen haar niet meteen volop aandacht te geven maar eerst even te negeren (hoe moeilijk ook
) maar daarmee werk je eraan dat ze niet gaan opspringen (leuk als ze klein zijn maar niet meer als ze straks 30 kilo wegen
) en ook dat ze laagste in 'rang' staan. Anders krijg je straks zo'n hond die altijd de aandacht opeist. Maar dan moet je er wel vroeg mee beginnen, nu leren ze snel.
Ik ben benieuwd naar de foto's van Guusje...
Ik ben benieuwd naar Guusje...vandaag is het zover
Bij ons valt het wel mee met Syrah, zij is niet zo fel. Ze laat speeltjes ook makkelijk los. Wat goed helpt als ze hapt of bijt of blijft trekken, is opstaan en negeren (dus afwenden of weglopen). Dat helpt heel goed, straffen heeft meestal weinig zin. Vaak worden ze daar alleen maar onzeker van terwijl je juist wil werken aan 't vertrouwen en dat duurt wel z'n tijd, die moet je verdienen
Waar wij ook veel aan werken is om mensen (ook de kinderen) als ze binnen/thuis komen haar niet meteen volop aandacht te geven maar eerst even te negeren (hoe moeilijk ook
Ik ben benieuwd naar de foto's van Guusje...
-
Marcail
- Speurneus

- Contacteer:
Je kan ook een klein stukje puppykoekje voor de neus houden als je pup speelgoed heeft wat niet van hem/haar is. Ruilen heet dat, en als de pup loslaat, is die zzzzoooooo braaffffff. Ik weet zeker dat er dan ook niet nagehapt wordt in jouw handen.Mila01 schreef:Nog even een vraagje:
Nooit een trekspelletje ervan maken, dit wakkert alleen maar dit gedrag aan.
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
-
guusje
-
guusje
-
De Geijsjes
- Speurneus