Sem proof??
-
Joni
Sem proof??
Heeft iemand een idee voor extreem sterk speelgoed??
Sem heeft nu al voor de zoveelste keer zijn zwarte kong (extreme , XL ) binnen een paar keer gewoon dwars doormidden..
Ik weet echt niet meer wat ik hem kan geven hoor.
Ik heb ook een soort nylabone ( niet precies die, maar een andere ) en daar kauwt hij ook hele hoeken af..
dat hoort toch niet te kunnen??
Volgens de fabrikant kan het geen kwaad, maar het lijkt mij niet gezond dat hij hele stukken van dat (scherpe ) spul in zijn buik krijgt?
Heeft iemand nog een idee voor een extreme knager??
Sem heeft nu al voor de zoveelste keer zijn zwarte kong (extreme , XL ) binnen een paar keer gewoon dwars doormidden..
Ik weet echt niet meer wat ik hem kan geven hoor.
Ik heb ook een soort nylabone ( niet precies die, maar een andere ) en daar kauwt hij ook hele hoeken af..
dat hoort toch niet te kunnen??
Volgens de fabrikant kan het geen kwaad, maar het lijkt mij niet gezond dat hij hele stukken van dat (scherpe ) spul in zijn buik krijgt?
Heeft iemand nog een idee voor een extreme knager??
-
Zootje
Ehm staat dit niet verkeerd? Het staat in de fotohoek 
Lastig dat Sem alles kapot maakt en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog geen speelgoed heb gevonden dat onze Ziva niet kapot krijgt, op een simpele bijtring van rubber na?
Bij houten speeltjes krijg je weer splinters dus dat lijkt me ook geen succes..
Wat wij trouwens nu hebben is een soort bal van touw, heel hard heel stevig

Lastig dat Sem alles kapot maakt en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog geen speelgoed heb gevonden dat onze Ziva niet kapot krijgt, op een simpele bijtring van rubber na?
Bij houten speeltjes krijg je weer splinters dus dat lijkt me ook geen succes..
Wat wij trouwens nu hebben is een soort bal van touw, heel hard heel stevig

-
Els
- Speurneus

http://www.anydog.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een vriendin met 2 staffies bestelt hier weleens speelgoed. daar doen ze iig langer dan een week mee
Dit speelgoed is gemaakt van oude brandweerslangen, dus naast heel sterk ook nog eens goed voor het milieu.
Om de juiste hondenspeeltjes van dit merk te kiezen voor uw hond hebben wij de tandmeter. Op deze meter kunt u zien welke speeltjes geschikt zijn voor uw hond.
Een vriendin met 2 staffies bestelt hier weleens speelgoed. daar doen ze iig langer dan een week mee
Dit speelgoed is gemaakt van oude brandweerslangen, dus naast heel sterk ook nog eens goed voor het milieu.
Om de juiste hondenspeeltjes van dit merk te kiezen voor uw hond hebben wij de tandmeter. Op deze meter kunt u zien welke speeltjes geschikt zijn voor uw hond.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
kris
-
Buddy007
- Grote hondenneus

Ik zou met zo een flostouw bal wel oppassen dat hij niet het niet opeet.
Buddy is niet een enorme sloper, maar kauwt er soms ook hele stukken vanaf.
Ik weet ook zo snel geen ander speelgoed, maar kan je niet het speelgoed geven als jij met hem speelt en als je weggaat het speelgoed opruimen en hem bijvoorbeeld een lekker kauwbot geven.
Buddy is niet een enorme sloper, maar kauwt er soms ook hele stukken vanaf.
Ik weet ook zo snel geen ander speelgoed, maar kan je niet het speelgoed geven als jij met hem speelt en als je weggaat het speelgoed opruimen en hem bijvoorbeeld een lekker kauwbot geven.
Groetjes Lisanne
-
Els
- Speurneus

-
Joni
Sem krijgt ook alleen kauwbotten onder toezicht.
Dat is opzich geen probleem.
Maar ik geef hem daar liever toch niet teveel van.
Heb het idee dat hij daar toch wat dikker van wordt als ik hem daar regelmatig van geef.
En sommige dingen ( runderoor bijvoorbeeld ) heeft hij na 5 min. op..
Ik ga straks eens even terug met de kong naar de dierenwinkel.
Kijken wat ze zeggen.. (eeeh horen wat ze zeggen.. )
Dat is opzich geen probleem.
Maar ik geef hem daar liever toch niet teveel van.
Heb het idee dat hij daar toch wat dikker van wordt als ik hem daar regelmatig van geef.
En sommige dingen ( runderoor bijvoorbeeld ) heeft hij na 5 min. op..
Ik ga straks eens even terug met de kong naar de dierenwinkel.
Kijken wat ze zeggen.. (eeeh horen wat ze zeggen.. )
-
Anne
Ik heb bij de dierenspeciaalzaak ook om iets Sem proof gevraagd (zal wel aan de naam liggen
) en die gaven een gerookt kalkbot mee en daar is Sem nu sinds zaterdag mee en nog niet kapot!
Die touwen bal heb ik ook gehaald voor hem, maar daar heeft hij alweer hele slierten van losgetrokken. Die had hij dus ook zo kapot 
-
Joni
-
chantal-77
-
Tanja
- Hele grote hondenneus

Ik heb op de Labradordag vorig jaar ook zo'n touwbal gekocht. Zou inderdaad heel sterk en lab-proof zijn, maar Banjer had er binnen 5 minuten al een aantal draden uitgetrokken ...
Na een tijd, trok hij ook kleinere draden eruit, en die at hij op. Toen heb ik het ding dus maar weg gegooid.
Verder heb ik helaas nog geen lab-proof speelgoed kunnen vinden.
Na een tijd, trok hij ook kleinere draden eruit, en die at hij op. Toen heb ik het ding dus maar weg gegooid.
Verder heb ik helaas nog geen lab-proof speelgoed kunnen vinden.
Groetjes, Tanja
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
-
monique1977