Indy niet in orde..
-
Dinie
- Speurneus

-
Brenda
-
marit
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Binga
Hey, ik ben niet zo veel op het forum maar lees dit nu over Indy en schrik daarvan. Vreselijk als je lieverd zo ziek is. Er is hier in de buurt idd een of andere etter aan de gang met gif, durf ook niet meer naar het Horsterpark. Ik hoop dat Indy snel opknapt en dat jullie achter dit hele gedoe een dikke punt kunnen zetten.
Ik blijf dit topic in de gaten houden, heel veel sterkte samen.
Ik blijf dit topic in de gaten houden, heel veel sterkte samen.
-
Yara
even een korte update over Indy. Mijn vermoeden wordt steeds meer bevestigd dat het om vergiftiging gaat. Indy is de dag dat ze ziek is geworden in het Horsterpark geweest waar ook afgelopen week weer een hond is vergiftigd.
Ik had gehoopt ondertussen hier wat neer te kunnen schrijven dat het wat beter met Indy zou gaan, maar dat gaat het helaas niet. Indy kon de afgelopen dagen haar ontlasting niet kwijt en heeft daarom nu ook daarvoor medicatie erbij gekregen om haar darmen te stimuleren. Gelukkig heeft ze vandaag weer gepoept. Ook heeft ze weer meer pijn, dus wat nu oorzaak en gevolg is, is even de vraag. Dus ook haar pijnmedicatie is weer verhoogd.
Vermoedelijk is het niet poepen weer een gevolg van de pijn, want het is geen voorkomende bijwerking van de medicatie. Dus komende dagen weer kijken hoe het gaat en haar goed in de gaten houden.
Ik had gehoopt ondertussen hier wat neer te kunnen schrijven dat het wat beter met Indy zou gaan, maar dat gaat het helaas niet. Indy kon de afgelopen dagen haar ontlasting niet kwijt en heeft daarom nu ook daarvoor medicatie erbij gekregen om haar darmen te stimuleren. Gelukkig heeft ze vandaag weer gepoept. Ook heeft ze weer meer pijn, dus wat nu oorzaak en gevolg is, is even de vraag. Dus ook haar pijnmedicatie is weer verhoogd.
Vermoedelijk is het niet poepen weer een gevolg van de pijn, want het is geen voorkomende bijwerking van de medicatie. Dus komende dagen weer kijken hoe het gaat en haar goed in de gaten houden.
-
rimanime
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Dat ze toch maar niet op wil knappen............. echt heel erg hoor.
En als je serieus aan vergif denkt (wat vinden ze in Utrecht?) dan zou ik toch ook aangifte doen bij de politie. Niet dat Indy daar wat aan heeft, maar hoe meer aangiftes, hoe serieuzer ze het onderzoek naar de gek die het gif neerlegt zullen aanpakken misschien..............
Ik blijf hier voor haar duimen hoor.
En als je serieus aan vergif denkt (wat vinden ze in Utrecht?) dan zou ik toch ook aangifte doen bij de politie. Niet dat Indy daar wat aan heeft, maar hoe meer aangiftes, hoe serieuzer ze het onderzoek naar de gek die het gif neerlegt zullen aanpakken misschien..............
Ik blijf hier voor haar duimen hoor.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
roef
- Speurneus

ach arme indy,wat heeft dat meiske wat te verstouwen gekregen zeg
en nog gaat het niet lekker.
vreselijk dat ze mischien wel vergiftigt zou zijn
is dat niet uit te zoeken of zou het gif alweer uit haar lichaam verdwenen zijn en niet aan te tonen?
ik blijf duimen voor een goed herstel en brand een kaarsje voor haar en jou
en nog gaat het niet lekker.
vreselijk dat ze mischien wel vergiftigt zou zijn
ik blijf duimen voor een goed herstel en brand een kaarsje voor haar en jou

Lucas (malthezer) (uit Belgie)