Zodra ik iets hoor van zijn dochter laat ik het weten.Miep schreef:Wat een super idee Dorrette en tegenwoordig noem je dat geen leen-hond maar een lease hond![]()
![]()
ik hoop dat tante Toos iets kan betekenen voor deze meneer het zal hem zeker goed doen. Laat het ons weten
Wacht er een nieuwe taak voor Toosje?
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Charella
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Och, Charella , als Toosje een dagje logeren is, hou ik er nog 2 over, dus zo moeilijk is dat niet.Charella schreef:Wat ben je toch een lieve vrouw DoretteHeerlijk dat zo'n man dan even een heerlijk dagje iedere week heeft. Hij zal zich er vast dan iedere week op verheugen. Ik ben heel erg benieuwd of het doorgaat
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Toosje is al vaker een dagje naar iemand geweest die bejaard is.Pandora schreef:Ik ben wel benieuwd of Toosje het het ook leuk vindt want ze hangt best aan je.
Helaas kan diegene nu niet meer goed lopen, maar wij bezoeken haar nog wel af en toe. Hoewel Toosje niet van een lift houdt, weet ze niet hoe snel ze ervoor moet gaan staan, en als de lift opengaat en ik de deur van de galerij van de flat heb geopend, raced ze naar de voordeur.
Ze geniet ervan, want ze wordt de hele dag verwend, en ze weet toch wel dat ik terug kom.
't is een echte lab. Zo om te kopen met allerlei lekkers.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Binga
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
miran&joost