Als ik hier in de oogjes van mijn allessie kijk loopt mijn hart over.
Is het raar..
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
esmoezie
- Speurneus

-
Zootje
Vind het wel heel grappig eigenlijk om te lezen nu ik er over nadenk.. Voordat je een hond hebt of als je geen hond heb denk je zoiets van ach wat een idioten (althans ik kon me dit gevoel nooit voorstellen!) en nu heb je zelf zo'n wondertje en haha tsja doe je zelf zo.. Verliefd op je eigen beestje.. Vind het best wel grappig/apart...
-
Elz
Nou, sorry hoor, ik ben hier blijkbaar de enige, maar ik heb nu een hond en denk er nog net zo over als voordat ik een hond had. Ik ben echt wel gek met Noa, maar verliefd? Nee.Voordat je een hond hebt of als je geen hond heb denk je zoiets van ach wat een idioten (althans ik kon me dit gevoel nooit voorstellen!) en nu heb je zelf zo'n wondertje en haha tsja doe je zelf zo.. Verliefd op je eigen beestje..
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
OkeElz schreef:Nou, sorry hoor, ik ben hier blijkbaar de enige, maar ik heb nu een hond en denk er nog net zo over als voordat ik een hond had. Ik ben echt wel gek met Noa, maar verliefd? Nee.Voordat je een hond hebt of als je geen hond heb denk je zoiets van ach wat een idioten (althans ik kon me dit gevoel nooit voorstellen!) en nu heb je zelf zo'n wondertje en haha tsja doe je zelf zo.. Verliefd op je eigen beestje..
Nou ja, ik bedoel natuurlijk niet echt verliefd, maar wel een soort van! Gewoon heel erg gek zijn op je eigen beestjes.

-
Pandora
- Speurneus

Als dat raar is ben ik ook heeeeeeeel raar
Ik ben helemaal knettermesjogge van dat maffe stel van mij
Ik vind het wel een soort van verliefd
(Zonder het sexuele element uiteraard maar wel mét de vlinders als je in die mooie bruine ogen kijkt
)
Ik ben helemaal knettermesjogge van dat maffe stel van mij
Ik vind het wel een soort van verliefd
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
soraya
-
Jorinde
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik heb precies hetzelfde, ik heb echt kriebels in mijn buik elke keer weer als ik naar Brownie kijk. Mijn hart loopt over van de liefde die ik voor hem voel. Af en toe een beetje jammer voor de mensen om mij heen dat ik het niet altijd binnen kan houden, die weten het zo langzameraan nu wel...Pandora schreef:Als dat raar is ben ik ook heeeeeeeel raar![]()
Ik ben helemaal knettermesjogge van dat maffe stel van mij![]()
Ik vind het wel een soort van verliefd(Zonder het sexuele element uiteraard maar wel mét de vlinders als je in die mooie bruine ogen kijkt
)
Dus Marlotte, je bent zeker niet de enige en het is ook niet raar.
Groetjes Jorinde en
van Brownie