Indy niet in orde..
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Wat een ellende toch voor jou en Indy
Ik hoop echt dat ze nu met de prednison opknapt.
Hoe kan iemand toch zo laf en wreed zijn om gif neer te leggen voor onschuldige dieren? Ik kan daar met mijn verstand (en hart) niet bij
We blijven duimen dat Indy er weer bovenop komt. Aan jouw zorgen voor haar zal het in ieder geval niet liggen. Dat is dik voor elkaar

Ik hoop echt dat ze nu met de prednison opknapt.
Hoe kan iemand toch zo laf en wreed zijn om gif neer te leggen voor onschuldige dieren? Ik kan daar met mijn verstand (en hart) niet bij

We blijven duimen dat Indy er weer bovenop komt. Aan jouw zorgen voor haar zal het in ieder geval niet liggen. Dat is dik voor elkaar

Och wat erg zeg.
We wensen jullie heel veel sterkte en hopen dat Indy eindelijk op gaat knappen zodat ze weer lekker hond kan zijn.
En die gek die gif strooit zou ik graag eens een half uurtje alleen mee zijn
. Toch niet te begrijpen dat mensen zulke dingen doen. Als je honden niet leuk vindt ga je toch lekker naar een ander park waar geen honden loslopen
Nogmaals Maaike en Indy heel veel sterkte en wij blijven duimen voor een goed herstel.
We wensen jullie heel veel sterkte en hopen dat Indy eindelijk op gaat knappen zodat ze weer lekker hond kan zijn.
En die gek die gif strooit zou ik graag eens een half uurtje alleen mee zijn

Nogmaals Maaike en Indy heel veel sterkte en wij blijven duimen voor een goed herstel.
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Och verdorie..ook dat nog!!
Ik hoop van harte dat je meisje nu snel op zal knappen, arm ding..dit duurt al veel te lang..
Sterkte en een dikke knuf voor allebei!!

Ik hoop van harte dat je meisje nu snel op zal knappen, arm ding..dit duurt al veel te lang..
Sterkte en een dikke knuf voor allebei!!

Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes

Kato! (Labrador; 4-11-2005)
Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)

-
- Speurneus
-
- Speurneus