Dit lijkt toch niets eens op een labrador...

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
ed_anja_wesley

Ongelezen bericht door ed_anja_wesley »

Sinds dat Boris aan het manken is met zijn voorpoot, hebben we niet echt meer lekker veel kunnen wandelen. Wij gaven hem (achteraf gezien) toch iets teveel voeding en de arts gaf aan dat hij niet te dik was maar dat er best wel wat vanaf mocht. Meer bewegen is voorlopig geen optie, daar tegenover hebben we sinds het advies van de DA de hoeveelheid voeding langzamerhand doch drastisch verminderd. LPC & teveel gewicht gaat niet echt samen he...

Voordat we Boris lieten opereren dachten we nog van: "mwah, hij is al ietsie dunner geworden". Maar toen we de honden van Chris zagen, dachten we: "Jezus, Boris moet echt nog veel meer afvallen!" Alhoewel, zover we kunnen beoordelen is het geen slankerd van huis uit. Het is best een stevige. Maar ja, over een tijdje moeten we terug naar de kliniek voor een bewegings- (en voedingsschema?) voor Boris. :)
Lupos schreef:
ed_anja_wesley schreef:Dat dacht ik ook, toen ik laatst de honden zag van Cris Kamps van SDU: wat een ranke hondjes! Komen wij aan met met onze lompe stormram van een Labrador :)
Als je Jack van Chris hebt gezien... dat is een half broertje van mijn Juuntje ;)

en muisjes, Lunatic, dat valt wel mee hoor... Juna zit prima in de rasstandaard kwa hoogte en uiterlijke kenmerken en zo'n dunne is het ook weer niet :D Ze heeft echt body net als dr mama. :)
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Lupos schreef:
ed_anja_wesley schreef:Dat dacht ik ook, toen ik laatst de honden zag van Cris Kamps van SDU: wat een ranke hondjes! Komen wij aan met met onze lompe stormram van een Labrador :)
Als je Jack van Chris hebt gezien... dat is een half broertje van mijn Juuntje ;)

en muisjes, Lunatic, dat valt wel mee hoor... Juna zit prima in de rasstandaard kwa hoogte en uiterlijke kenmerken en zo'n dunne is het ook weer niet :D Ze heeft echt body net als dr mama. :)
Ik vind het geen muisjes, maar prachtige honden, maar dat weet je :wink:
Maar een hoop mensen hebben het toch over de "muisjes onder de labradors" vandaar dat ik het even zo neer zette :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
-marije-

Ongelezen bericht door -marije- »

wat is dit zielig voor die hondjes. ze zien er niet uit, wat een slechte vacht zeg.
Plaats reactie