hoi allemaal,
ik had een vraagje wij gaan eerdaags op vakantie en willen eigelijk een kleine bench mee. thuis hebben wij een joekel van een bench staan als wij deze mee zouden nemen in het huisje is deze vol . Ook wil ik de bench voor me werk gaan gebruiken het mag dus niet een alte grote zijn en een volwasse labrador moet er wel in kunnen liggen. Ik heb nu een klene bench staan en die neemt ze mee op haar rug. groetjes monique
Hier ook een bench-liefhebber hoor Nick heeft er 4 jaar met heel veel plezier ingelegen. Het was écht zijn plekje.
Totdat ik een Biabed kocht voor in de kamer.. Heb er inmiddels een 2e bijgekocht voor in de hal...
Hij vindt het heerlijk! De bench staat nu op zolder en ik ga hem maar verkopen, denk ik!
ik snap dat ik een grote bench moet deze hebben we ook thuis staan maar deze is voor het werk en vakantie dan zit ze dus maar hooguit een uurtje in de bench. heb vandaag een bench besteld bij de benchenkoning deze is 90lang 60 breed en 70 hoog ze kan hier dus in staan. groetjes monique
Ik heb al meer dan dertig jaar honden gehad.
en opgevoed.
voor dertig jaar terug hoorde nog niets over een bench.
Dus vandaar dat ik nooit een bench nodig heb gehad.
En alle honden en katten zijn meegeweest naar de camping.